|
|
|
|---|---|
|
Nu har dörren på passagerar sidan flippat helt. Ställde upp att vara fyllechaffis ikväll, vilket visade sig att vara totalt idiotiskt. Eftersom de jag körde på var rätt "glada" och ej kunde ta in information så stängde de dörren ganska hårt och genom att "knuffa" på rutan och inte på själva dörren. Så nu funkar inte elhissen varken upp eller ner, utan bara ger ifrån sig klickljud, och fönstret åker inte upp de där 2cm för att täta. Testade att dra upp rutan men det bara gled ner igen. Kändes som att "panelen" på insidan av dörren satt lösare än vanligt så de slog tillräckligt hårt i dörren så den skulle lossna lite också. Aldrig mer ska jag ställa upp på att köra på de i min bil. Är det lätt att fixa detta för en kille som har tummen mitt i handen?? Och hur ska jag göra? Det smidigaste för mig är väl att lämna in det till bmw och få det fixat, men vad kan det kosta?! Tacksam för svar //Förbannad fyllechaffis:) | |
| Märkte idag att även låset åker ner längre ner i dörren än vad det ska. Är det bara "panelen" på dörren som har lossnat och sitter snett som orsaker alla dessa problem eller är det något allvarligare tror ni? | |
| bara ta isär och se vad problemet är. svårt för oss att veta | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.