|
|
|
|---|---|
|
Chris Bangle intervjuas angående nya 7-serien. Tyvärr har jag ingen direkt länk men gör så här: Surfa in på www.bmw.com, products (under BMW International), "The BMW 7 series" och sedan på downloads! Han verkar trevlig och ganska "inne" på det han gör... Jag tror på honom! ps. Silvriga sjuan som snurrar bakom honom är skit snygg tycker jag! ds. /Manray/ | |
|
Det var intressant.. Jag gillar nya sjuan, annorlunda men något som kommer sticka ut bla alltmer strömlinjeformade bilar. Avskeda inte Bangle!! //Robban BMW CS #4729 www.robertgustavson.com |
|
|
En liten rättelse: Det är under "Videos" ni skall klicka, inte "Downloads". roadZter |
|
|
Det kan aldrig bli felfritt! :D /Manray/ |
|
|
Ja, han verkar ju vara en "glad prick" med mycket energi den där Chris. En kul del av intervjun är när Chris Bangle får frågan "vilken del av bilen som är hans personliga favorit". Han svarar då: "Det är som att säga vilken del av min fru som är min personliga favorit" - Men det vet vi väl alla vilken del som är mannens favorit på kvinnan?! ;) (Han kunde/ville inte säga vilken del som är hans favorit på 7-serien). Måste säga att 7-serien ser maffig ut, en riktig diplomatbil. Tyvärr har jag fortfarande svårt för designen med blinkers ovanför strålkastarna. Men det kanske går över en dag... ;) roadZter |
|
|
Jag satt och funderade, gillar inte ljusen på bakluckan på den 7-serien riktigt, iaf inte när de är röda, kanske hade vita varit helt okay. Men hur som helst så tog jag bort lysena.. Flyttade även ner nummerplåten, där den ska vara. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.