|
|
|
|---|---|
| Hej.Ska byta (främre undre länkarmsbussningarna?) på min E36:a.Funderarpå om jag ska köpa powerflexbussningar,men dom är ju 200 kr dyrare(styck) och enligt andra ska bilen få en stötigare å sämre kupe´ komfort.Vad tror ni om detta??Heter det främre undre länkarmsbussningar?Mvh/Henrik! | |
DMZ |
Utifrån mina egna erfarenheter med Powerflexbussningar, så är det inget som jag kan rekommendera, allt vad som heter komfort försvinner. Bilen blir stenhård. Denna stumhet bidrar dessutom till att det börjar skramla lite här & var. Vill nog istället rekommendera dig att satsa på originalbussningar. |
|
Ett vettigt alternativ är BMW:s M bussningar, se om du kan använda M3 E36 bussningar på din bil, blir en lagom kompromiss till vettiga pengar. Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Jag har lite blandat, både M-bussningar och powerflex. Visst, bilen är väl inte en limosin men faan så mycket roligare. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Powerflex är inte nåt du vill ha på en vanlig bruksbil som inte går på bana eller jättefort runt rondeller. :) Komforten försvinner och de har en tendens att slitas ut fortare än vanliga bussningar så om du inte behöver hårda bussningar så rekommenderas orginal eller motsvarade. ___________________________ Kör golf, glider i camaro och fraktar reservdelar till dem i bmw.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.