|
|
|
|---|---|
|
Någon som fyllde år i slutet av november? Tänkte mest på namnet, samt de dåliga bilderna som inte visar bilens utsida med reg. Länk Ganska dåligt om det var ett skämt, 35k borde satt snurr på telefonen lite bättre gissar jag. Vad tror ni? -Phil | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Nja är väl ett ganska normalt pris på en 97 med det miltalet i bruksskick. Haka upp sig på namnet hmmm ?? använd eniro ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
Gemini__ |
Hasso: Länk =) |
|
haha en del av de så kallade busringningarna kan faktiskt vara ganska roande, även om den del är lite väl mycket. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Gemini :) må så vara skoj , med det finns ju en stackare som heter så :) Länk ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
Gemini__ |
Ja, stackarn. =) Fast om det är en skämtannons el. ej har jag inget svar på, ville bara förklara varför trådskaparen reagerade på namnet. |
Jo det det var ju vänligt, jag hade ingen aning om att det existerade en "skämtare" med det namnet , är väl kvar i Amos Persson och Kalle Sändare fortfarande:) ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Numret går i alla fall inte att hitta. Tror fortfarande att det kan vara ett skämt. Ingen som varit spekulant? >Hasso Länk Där har du en laddning. Kommer ihåg att det fanns en Leifi emulator. Dvs ett program man kunde trycka på olika knappar på skärmen så han drog vanliga fraser, kunde räkna osv. Skitkul en lördagkväll när man inte har ngt annat att göra. -Phil |
|
| Det som talar för att det inte är ett skämt är att annonsören och nummerinnehavaren bor i samma kommun. Kan Enironamnet också vara skämt eller är det koll mot folkbokföringsuppgifter? | |
| Leifi är ju en ökänd busringare, han åkte väl t om dit enligt rykten för hot och trakasserier efter ett x antal busringningar. Sök på Leifi så får ni själva kul läsning. Leif blumeros eller vad han hette... Finsk zigenare:) | |
| Leifi Plomeros | |
Gemini__ |
Printscreen: Står redan att läsa i en av ovanstående länkar: "Leifi Blomerus är vanligen känd under det felstavade namnet "Leifi Plomeros". |
|
Finns en Leif Blomerus i sorunda också, jag var nämligen intresserad av att köpa en omega TDI som bara står på en parkering, och fick en fax på bilen från VV.se då såg jag namnet. Dock hittade jag aldrig ngt telefonnummer till just "min" Leif och det rann ut i sanden... Hälsningar, Patrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.