|
|
|
|---|---|
|
Jag söker några bilder där en snubbe eftermonterat en gps i en e39:a. Den är motordriven (upp o ned) och är placerad strax snett framför mittersta luftutblåsen. Det hela påminner lite om Volvos lösning. Är det någon som kan hjälpa mig med detta eftersom jag 'slarvat' bort länken? ________________ Jag är inte så här snygg i verkligheten, det är min bil som gör det! | |
| Är också grymt sugen på en sån lösning, ingen som vet någon länk? ;) | |
|
Det mest irriterande är ju att jag VET att länken finns här någonstans...eller ännu svårare, länken finns bland de länkar som finns här! :D Lycka till 'tomb'. Jag tröttnade på om någon mindes o köpte en originalnavigation. Eftersom jag känner mig själv så kommer jag inte vara nöjd när den är installerad. Jag kommer fråga "- Går det haka på en PC på en originalnavigator?". Ni som vet, vilka stunttricks kan man göra med en originalnavigator o PC eller annat kul? Navigatorn jag köpte var en MKIII, så första uppgraderingen torde bli till en MKIV! Förresten vill jag bara tillägga att de klantarslen som gjort 'täckplåtar' för att byta ut stereon i en e39:a, varför i helvete har dom tagit HELA höjden i anspråk? Skitfult!! Man borde kunna göra en täckplåt där man får behålla trälisten ovanför och montera den nya enheten under den...bara för linjens skull samt för att undvika de fula plåtytorna som uppkommer med en stor jävla ful täckplåt!! Visst, inte full DIN, men det funkar eftersom träpanelen sitter en bit ut från täckytan. ________________ Jag är inte så här snygg i verkligheten, det är min bil som gör det! |
|
|
Kolla igenom denhgär tråden: Länk :) /Andy |
|
|
Kolla! :D Tack för den Beolink! ________________ Jag är inte så här snygg i verkligheten, det är min bil som gör det! |
|
| hej, såg sista fotot i den länken. den teven som volvo har i sina bilar sitter verkligen häftig har ni en aning hur man monterar den o va de kostar | |
|
-M5haf: - Du menar denna: Länk ? ________________ Jag är inte så här snygg i verkligheten, det är min bil som gör det! |
|
| ja precis | |
| vet du hur man fixar den? | |
|
Monitorn kommer från en Z4. Brukar gå att köpa för en 3500:- på tyska ebay. Installationen kräver lite ingrepp i luftkanalen, men går ganska lätt annars. /Andy |
|
| kan man köra dvd på den | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.