|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Ska kolla på en E46 320i Stockholm Open Edition i helgen. Vad ingår egentligen i det paketet? /Jesper | |
|
Dvs du får åka in och ut genom tullarna kostnadsfritt. Skämt å sido. Open Edition är framtagen för evenemanget open edition 2001 i sthlm nån tennisport, dvs rätt friskt utr. BMW Stockholm Open Edition 2001 Metalliclackering Sterlinggrå Läder Montana Svart Lättmetallfälg parallelleker 82 16" Ädelträpanel i valnöt Sportstolar Shadow Line högglans Innertak i antracit M lädersportratt med multifunktionsknappar Stöldlarm med fjärrkontroll Fällbart baksäte inkl. skidsäck (endast Sedan) Stereo Business RDS med CD-spelare DSC - Dynamisk Stabilitetskontroll Xenonstrålkastare 6 st. krockkuddar Regnsensor Ställbar ratt Takreling (endast Touring) Fjärrstyrd baklucka (endast Touring) Förberedelse för CD-växlare |
|
|
Tack för svaret! Ser ju helt OK ut! Läste ngt liknande men då gällde det 5serien. Kanske är samma för 3serien? |
|
|
På den här Länk finns varken läder eller xenon utskrivet i annonsen.. Kanske detta ex Du skall kolla på?? Verkar prisvärd tycker jag.. kan man säkert få för 90k... |
|
|
Det är det exemplaret jag ska kolla på. Fått ned den via tele till 90k inkl beg. försäkring. Sen vet man ju aldrig hur den ser ut i verkligenheten. Den har iaf halvläder så mkt vet jag. Har pratat med en av säljarna i Danderyd. Han sa att han var med och satte ihop dessa paket 03 och i paketet ingår bla. halvläder o sportstolar. INTE ellucka och var osäker på xenon. Tack för svaren! |
|
|
EDIT* VERKLIGHETEN.. hehe |
|
|
Ser ju jäkligt fin ut i annonsen... Lycka till! Mvh |
|
|
Tack! Tyvärr ska skatten betalas samt besiktigas innan januari.. Samt slita sommardäck - suck! det ser ut att bli en dyr vår. =) |
|
|
Majids lista gäller väl bara för 5-serien? 3-serien med Stockholm Open Edition brukar inte ha läder och träpaneler. Jag tror att det var följande: Komfortpaket Sportstolar Inredningslister i borstad aluminium 16" med 225/50 Elhissar även bak |
|
|
kommer bestämt ihåg att det var 225/50-ballongdäcken som skapade "stora" rubriker i teknikens världs älgtest eller vad det var. de gav betydligt sämre vägegenskaper har jag för mig. |
|
|
Jasså, det ska jag kolla på imorgon. Sommardäcken var ändå dåliga och oavsett tänkta att slitas bort o bytas ut mot ngt roligare ... Hehe! |
|
|
Isåfall är Sthlm open edition i princip samma utrustnings nivå som Lifestyle? Jag har Shadowline Lifestyle + tror jag de heter, rätta mig om jag har fel. I de inkluderar de typ mittarmstöd, silveringar på mätarhus, svarta plastinredning och svarta lister, sportstolar halvläder. Elhissar runt om etc. |
|
|
--- Det blev affär! Pengarna från den inlösta Mondeon kommer på fredag så då ska vi hämta den :D Tråd kan låsas. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.