AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
1.383

Heder åt er BMW-ägare!

Visa användare
146
ratata
540iA sedan -02
230e xDrive Active Tourer -26
Jag är nybliven BMW-ägare sedan en månad tillbaka, tillika ny medlem här också. Bilen jag köpte var en 540iA 02' med få mil på mätaren. Utan tvekan är det den bästa bil jag haft i hela mitt liv (fabriksnya bilar inkluderade). Den förmedlar något jag inte kan sätta fingret på, men varje kväll innan jag skall lägga mig måste jag ta en liten runda runt byn och njuta lite. Efter en HEL MÅNAD?? Jag har ägt många bilar, därför har jag också flitigt besökt andra märkesforum av typen 'AutoPower'. Det som skiljer 'AutoPower' från alla andra forum är att när man, har jag läst, talar om andra bilar så är man ingen "idiot". Jag skulle mycket väl här kunna fråga "- Hur skall jag välja mellan denna 9-5 Aero och denna 530i?" Ingen går i taket, alla svara sakligt med pro och cons. Om jag nu skulle välja SAAB'en så önskar alla mig lycka till, så även om jag valt BMW'n. Hur är ni funtade, egentligen?? Alla medlemmar i andra märkesforum gör gällande att det enda som existerar är 'deras' märke, inget annat finns. Men här verkar ni insett att det faktiskt finns andra bilar, som dessutom ibland är bättre än en BMW på vissa punkter...naturligtvis inte på alla, det är därför jag är "The NightRider" här i byn! :D

Jag är inte så här snygg i verkligheten, det är min bil som gör det!
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Nämner du SAAB en gång till mular vi dig. :D
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Finns dom kvar? ;)
js
42
jsvedin
Alpina B10 4.6 142/1 -02
Det är inte lätt att vara ödmjuk när man vet att man kör det bästa.

Men vi försöker;)
gu
159
gusse
320i Touring 2009
Jag håller helt med dig ratata. Detta forum är helt fantastiskt bra. Man hittar så mycket bra och seriösa tips och man får ofta mycket bra svar på sina frågor.

Jag håller även med dig angående e39 540. Köpte min i somras och är så nöjd med den, njuter varje gång jag får tillfälle att åka med den.
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Lus;
Det ju ingen snö att mula med ;)

Ratata;
Kul att du som jag och många andra tycker att detta forum lever varje minut och man faktiskt får mkt hjälp och en bred kompetens...

M V H
Stephan

Min bil: Länk
Håller med, man får väldigt vettiga åsikter här och inget tjafs om kööööööp bara bmw eller likn

Har ägt 2 bmw hittils och har varit RUGGIGT nöjd, denna gång föll dock valet på en audi (med hjälp av användarna på detta forum) så jag kan bara hålla med om att detta förmodligen är ett av de bästa motorforumen

Provade även fråga om råd på nordic audi, men det var helt omöjligt att få en vettig åsikt därifrån
Visa användare
278
blaikarn
528ia M touring-97
kan bara hålla med...finns mycket fina bilar men bara ett märke man vänder sig om och flinar när man låser....då menar jag bilar man har råd med. Annars e min dröm Aston Martin DB9...men det får nog förbli en dröm.

gb
ol
88
olemi
530iA -04
Sälj
Aset
Annars
Byt
Du skulle varit här innan forumdelen övriga bilmärken fanns.
Då var det 100% BMW här och inget annat.
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Vist kan det vara lätt att snöa in på ett bilmärke och bli hängiven det. Själv fick jag min nya Audi S5a i går och den känns ett strå vassare än mina tidigare BMW måste jag säga.

Dessutom tycker jag det finns ett stor hjärta på detta forum med många vettiga och trevliga människor.
Har varit inne på Nordicaudi några ggr men där händer det inte mycket.

Clubsport; ser att det inte är många veckor kvar för leverans. Vilken härlig känsla det är med en ny bil!

//Stefan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.