|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet vad dena fälg heter? Den är omlackad så bryr er inte om färgen. Har för mig att de är en Acer men är inte säker. Skulle uppskatta om någon viste vad den heter då jag behöver nya nav kappslar till den.. | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Länk till en bild vore bra. ;) Mvh Patrik |
|
sory |
|
| fortfarande ingen länk? | |
|
Här är en länk Länk |
|
DMZ |
Påminner starkt om mina förra fälgar " TSW Hochenheim" tror dock ej att du kan använda navkapsel till dina fälgar? Till mina Hochenheim fanns det en gängad sektion i mittnavet av fälgen, där navkapseln skruvades fast med en mkt STOOOR mutter;-) Häftig färg Rosa....(Tjejvarning) |
|
tackar så mkt för hjälpen angående fälgen, men du ska nog kolla över synen färgen är faktiskt Ferrari röd... men men |
|
| fälgen heter ACE rex o görs inte längre | |
DMZ |
Alex_Linkan: Du måste väl mena Ferrari-Rosa? På samtliga mina tre olika monitorer ser fälgarna knallrosa ut, på en av bilderna ser den Orange ut. Allt utom Röd? Någon annan här som ser fälgen i Ferrari-Rött ? |
| Laxrosa eller televerket orange hos mig.... :) | |
|
Ferrari-rött är nog den sista färgen man kommer att tänka på när man kollar på den fälgen. |
|
|
Hoppas att du inte tar våra kommentarer alltför personligt, men du kanske skulle ta en ny bild för att rättfärdiga färgen på dina fälgar :) /Andy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.