AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.687

Någon med erfarenhet av lamborghini dörrar?

ni
9
nickebicke73
BMW 320 -01
Hämtade min bil hos en lackeringsfirma som även utför slyting mm och då höll dom på att installera lamborghini gångjärn på en Toyota MR2, såg så grymt ut funderar på skaffa det själv.

Lackeringen var jag grymt nöjd med men någon med erfarenhet av deras lambo dörrar? eller lambodörrar i allmänhet? Auto care i Haninge på 08 4485450

An
107
Anis
E36 328 coupe
E61 520d touring
universall lambodörar är inget att rekomendera enl. mig... mycket jobb för att passa in dom på en bil och det blir dyrt tillslut... finns bilanpassade för typ 6000 har jag set någånstans här i sverige...
Visa användare
591
Schmiedmann
BMW M4 -14

BMWSC #652

www.schmiedmann.se
Lambo dörrar blir ALDRIG så bra som original d.v.s. du kommer få mer vägljud i bilen och vindbrus.
Oavsett om du köper Hamann lambodörrar för typ 20,000;- har jag för mig att de kostar? Eller om du köper universal för 1000;- så är det mycket jobb som aldrig kommer att bli 100% bra.

Det är min erfarenhet.

Men de e snyggt =)
Jo
63
Jonas530
530iA touring -01
Varför skulle man få mer vägljud och vindbrus med lambodörrar? Jag har åkt i två bilar med universalgångjärn och gör man bara en seriös montering så sluter de lika tätt som original. Men många slarvar med monteringen för det är mycket jobb innan man får till det bra.
Visa användare
591
Schmiedmann
BMW M4 -14

BMWSC #652

www.schmiedmann.se
Jag pratar bara utifrån egna erfarenheter.
Känns som om det aldrig blir så bra som det är original.
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Labodörrar är väl bara bra om man vill parkera där det är smalt så man kan få dörruppslag av grannarna...

///BMW - Was sonst!
ni
9
nickebicke73
BMW 320 -01
hehe jo då är et väll smidigt att ta sig ur bilen.

ska prata med firman imorgon se vad dom säger, om dom kanske har referenser av kunder som dom har monterat på.

Skulle nog se balt ut kanske något till våren.

to
112
tomb
BMW 318d F31
"Labodörrar är väl bara bra om man vill parkera där det är smalt så man kan få dörruppslag av grannarna..."

Det hjälper ju inte din dumma granne från att smälla upp sin dörr på din bil eller hur? =)
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Om du läser igen så ser du att det var precis så jag menade... ;)

///BMW - Was sonst!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.