|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
nu ligger ett par bilder uppe på galleriet under 338tic. /Kilander "I live my life a quarter mile at the time" | |
| Ja det va ingen liten intercooler precis!! | |
| Halloj! Hmm, såg trevligt ut! Helt OK grenrör måste jag säga! För att inte tala om storleken på coolern..... Mvh Kimmo i Köping. | |
jonas hedenberg |
jätteturbon själv |
|
Åhh..dra mej baklänges!!! det var de mest imponerande bygget jag sett på länge *S* å laddkylaren ska vi inte tala om..hehe, Mycket impad..hoppas du får kanon lir på prylarna då kommer det att gå riktigt fort, vad kör du med för kolvar och pris på dom ?? jag håller själv på att ladda med kompressor men hinner knappast klart i år |
|
|
Nice !!! //Ticco "NICTIC RACING" |
|
|
Tjena! Hehe.... Får man fråga hur din front kommer se ut med den intercoolern....... ;-) Hellre liten och rapp än stor och slapp!! |
|
|
Geezz!! Kan ju knappast få dit orginalfront framför den där IC:n va ? Rätt imponerande grenrör oxo, även om svetsarna såg lite "knöliga" ut ... =) Tomas Lind BMWCS #3640 The best drug in the world is still Adrenaline... |
|
|
Misstänker att det blir en Rieger front??? //Ticco "NICTIC RACING" |
|
|
hehe.. jag har stora rieger paketets front, GTS tror jag det kallas åxå, egentillverkad förståss. det blir rätt fult men det går! /Kilander "I live my life a quarter mile at the time" |
|
| he he :) | |
MIRRE75 |
Mycke imponerande bygge! När blir den färdig? Hur gör du med viktfördelningen? -Hellre gammal och risig, men betald, än ny........- |
|
Håller med Slimm, det där grenröret kan inte varit lätt att få ihop. mvh Berg "Rekordbrännare dömd till två år i Eslöv" /läst i SDS |
|
|
viktfördelning?? vad är det! nä, det får bli som det blir. det finns ju dom som kör långloppsE30:sar med M30 motor under huven så det går nog å få fason på väghållning åxå. /kilander "I live my life a quarter mile at the time" |
|
|
Ahaaa!!! Jag har hört att Kilander har köpt Supramannens "gammla" turbo..... Stämmer det?? Får man fråga vad du fick ge för den. Hellre liten och rapp än stor och slapp!! |
|
|
Nej. det stämmer inte.. jag har köpt en ny genom Supramannen. och den kosta alldeles FÖR mkt! /Kilander "I live my life a quarter mile at the time" |
|
|
glömmde säga att denna är en bit större än hanns gammla.. =)=)=) "I live my life a quarter mile at the time" |
|
|
Ja det är ju en t72aBB :) Ska du upp i 2 bar som du skrev tidigare, så borde det ju bli runt 900+ hk :) |
|
|
Kilander: Bilden på grenröret och turbon. Sitter turbon bakåfram där eller??? |
|
|
nej då, den sitter på rätt håll och är vriden som den ska. det blir jävlig trångt ut ur kompressorhuset. /Kilander "I live my life a quarter mile at the time" |
|
| Tyckte downpipen satt i lite konstig vinkel, men du kanske ska ha separat rör från wastegaten. Får du igen huven med det där monstret på motorn ser väldigt högt ut. Men å andra sidan kanske du har sänkt motorn. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.