|
|
|
|---|---|
|
Finns det ngn som handlat av nämd firma och kan dela med sig av sina erfarenheter kring leveranstid och kvalitet? Hoppas på positiva svar om den firman. Hälsningar, Patrik | |
|
Ingen med erfarenheter? Jag kan lägga en delrapport som just nu inte ser allt för ljus ut enligt mig. Lagd beställning, förskottsbetalat men får inget svar varesig på mail, SMS eller telefonsamtal. Känns som det finns en risk för att jag ska bli blåst även denna gång. Hälsningar, Patrik |
|
|
Janipojkar, kan bara höja ett varningens finger för denna "firma". Har en dispyt igång nu via paypal, eller rättare sagt jag dispytar, dom svarar inte på det. Hälsningar, Patrik |
|
|
Denna sida brukar jag använda innan jag betalar något svenskt företag i förskott. enkelt att bilda sej en bild av företaget där Länk |
|
|
Men detta företag är tyskt tyvärr. Finns en dansk här på forumet som tydligen har goda erfarenheter av dem, därför jag använde mig av dem. Men men, när jag försöker köpa grejer ska det strula. Försökte även skicka en refund via paypal vilket resulterade i detta mail: dear customer sending is on the way - think ist was a mistake to make refund collect via paypal your account is blocked now br Sandra Visst, efter många mail, sms och telefonsamtal samt efter att jag postade dispyten via paypal fick jag ett mail med trackingnummer på ett kuvert som det inte finns mer info om än att det var postat den 20:de december. Ska bli kul att se om det är till mig eller nån annan, och vad det innehåller, Hälsningar, Patrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.