|
|
|
|---|---|
|
Hej. Min bil har börjat läcka vatten och ganska mycket. Igår testade jag att trycksätta systemet och det började det stråla ur det som jag identifierat som "ADDITIONAL WATER PUMP 1 03/1990 64118390090 $146.20", på realoem. Är det en tryckvakt som pajat? Och var det paj innan jag trycksatte? Det var knappast 8 bar jag tröck med, bara dutta lite. Det är på den sidan det rykt när jag upptäckte läckan. Om det nu inte är den hur fan hittar jag läckan utan att trycksätta? Såg inga avlagringar, så enkelt är det inte. Har besinvärmare också om det spelar roll. | |
|
Du får byta kupevattenpumpen det är ett standardfel, 540in kommer fungera kladerfritt efter bytet. Jag har bytt på tre av åtta och dom flesta kompisar har också bytt på sina 540is. Stephan |
|
|
Ok, då får jag försöka få tag på bmw här i stan. De gillar uppenbarligen inte att serva kunder över telefon. Tack för hjälpen! |
|
|
Ingen dålig samling föresten! |
|
|
Gör så. Tack, dom finns upplagda på garaget under mitt namn, har du din någonstans? Stephan |
|
|
Ja det är bara en vanlig alpinvit. Med lite rostblommor så bilder blir det inga. |
|
|
Alpinvitt är ovanligt finns endast 1st 6vxl 540iT E34 i Sverige, tror det kan finnas 2-3st automatväxlade så du har en OVANLIG bil, 1671st 540iAT E34 byggdes så var rädd om den! Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.