|
|
|
|---|---|
|
börjar tycka att min e34 touring ser lite tråkig ut.... någon som har tips på vad man kan skaffa för grejer till dessa då det inte finns så mycket till dem,,,, är anti allt vad billigt heter.......e ingen" raggare"...:) alt, tips på bygga om mm,,,,, | |
| svårt när man itne vet hur din bil ser ut.. men småskaer fugnerar alltid. sportspeglar,lysen,fälgar,sänkning m.m | |
|
En uppsättning fina 17-18" hjul, en lätt sänkning och vita blinkers. Sen är den fulländad. Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
|
Tycker denna är sjukt snygg förutom kolfiber listerna: Länk Mvh |
|
|
lamborghini dörrar kanske? Hämtade min bil hos en lackeringsfirma som även utför slyting mm och då höll dom på att installera lamborghini gångjärn på en Toyota MR2, såg så grymt ut funderar på skaffa det själv. Lackeringen var jag grymt nöjd med men någon med erfarenhet av deras lambo dörrar? eller lambodörrar i allmänhet? Auto care i Haninge på 08 4485450 |
|
|
tack för tipsen.... lambo dörrar går fett bort då det är väldigt jobbigt med dessa till vardags, men smaken e ju som baken:) annars e dem grymma, har hittat lite smått o gott nu, som kolfiber emblem alt hartge märke, alu ringar till mätartavlorna och kolfiber bakgrund, ska införskaffa mej en beg front som jag ska försöka plasta om. med m5 läpp.... sänkning har jag kollat på men vet inte riktigt vad man skall ha,,,har ju rätt feta m5 fälgar på nu så vet inte om det går överhuvudtaget, 17"/10,5"breda bak-17"/8,5"fram, med ordentlig fälgkant. får kanske gå ner en dim men det e ju sååå snyggt på sommaren:)... |
|
| har bild på min sida om någon är intresserad av att se.... skriv gärna kommentar om den.... | |
| såg riktigt snygg ut..vet inte hur inredningen ser ut men en ratt från m5 eller något skulle sitta fint sen så skulle ja nog byta speglar | |
|
tackar,,,, jo speglar funderar jag på,,,typ mb stil med blinkers i så den ser nyare ut, men har inte hittat någon som passar så får nog bygga om isåfall.... inredningen är svartskinn med sportstolar och el, taket har jag skaffat fejk skinn till men inte orkat sätta upp:) än, |
|
| som sagt så ser den redan snygg ut. | |
|
Jag monterade precis den svarta plastbiten som sitter bakom regskylten på m5 sedan på min touring. Blev riktigt snyggt! Tyvärr har jag ingen bild, men bilen är en silvermetallic. Man måste dock modifiera den lite gran, men med en dremel så går det jättelätt. BMW 323i 6-cylindrig körglädje |
|
| Behåll den som den är. Såg när bilen var till salu på blocket och var själv sugen på den. Skaffa vita blinkers runt om sedan behövs inget mer. | |
|
tack för tipset (groze)...ska kolla hur de ser ut,,,, |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.