|
|
|
|---|---|
|
Min navigator strular nästan hela tiden. Skivan åker in och ut, när skivan är inne säger skärmen att skivan inte är i. Skärmen blir svart och startar om då och då, den kan vara svart i upp till 20 min. Jag har provat andra skivor än orginal (brända ) och det blir ingen skillnad. Finns det någon som har liknande fel eller vet hur man blir av med problemen. Vet någon något ställe där man kan lämna in bilen för reparation utan att man rånas. Tacksam för all hjälp jag kan få. Bilen är en 540iA 2002 | |
|
MK1 brukar ha problem med ett motstånd som man kan löda om eller byta. Fast du har nog en nyare navigatormodell. MK2 eller MK3. Kan vara bra att kolla att samtliga sladdar sitter ordentligt bakom navigatorn. Länk Svekke |
|
|
Tack för ditt svar Svekke. Hur ser man villken modell man har, mkII eller mkIII? |
|
|
Hejsan! MKIV är DVD och MKIII är CD, står på fronten! MVH JIKen |
|
|
Boulejohan På min front står det ingenting. endast en röd lampa (power) samt bmw navigator. |
|
|
Hejsan! Det bör vara en MKIII vilken var standard 2002 ialla fall var det så på min innan jag uppgraderade till 4an. På MKIV står det DVD på fronten! MVH Johan |
|
|
Ok Tack för informationen. Det skulle sitta fint med någon idé vad man ska göra. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.