|
|
|
|---|---|
|
Har sökt och nästan hittat... Men bättre att vara säker för at slippa ha sönder i onödan. Har tagit bort bakre delen, plattan runt växelväljaren och de 3 fästpunkter den främre delen sitter med(*vid växelspaken *vänster sida fram *heger sida fram). finns det några fler? Den vill gärna ta med sig resten(klima o.s.v) när jag bryter och bänder lite. Så lite info vore inte dumt! | |
|
Du ska ta loss kliman osv. Först bänder du loss de två listerna, en på varje sida av klimapaketet med en liten flat mejsel, sedan finner du där under 4 stjärnskruvsom du tar loss. Sedan kan du låta kliman hänga där när du tagit loss mittkonsolen. Antar du tagit loss de 2 eller 4 skruvarna med sexkantsskalle framför växelspaken. |
|
|
Tackar för snabbt svar! Blir till att prova imorn då. |
|
|
Nu har jag iof aldrig haft någon bil med klima, bara lilla panelen utan AC, men jag tror att det sitter ihop på samma sätt. |
|
Gizzmo89 |
sitter på samma sätt med ac .. plocka bort halva min inredning idag för jag hade ett ett helt hav av vatten i mattan så jag fick slita ut hela mattan med all isolering ... tycker det e mycket osmart av bmw att göra en isolering som e som en svamp... det e sjukt vad det suger upp allt vatten.... tar ju lätt en vecka innan det torkar och då har jag endån hängt upp allt på tork. |
|
Hoppsan, varför detta? Blir väl gärna så med den mesta isoleringen. |
|
Gizzmo89 |
För min taklucka har börjat läcka... och den funkar inte ens så jag vet ej hur jag ska kunna byta listen? |
|
hur stor ar konsollen i cm? non som vet hur stor plast/trae biten e som gar runt vexel spaken. . . sitter pa engelsk dator i africa darav dalig svenska. . .hade tankt ta en fin tra bit harifran och gora om min i tra. .. skulle uppskatta extremt mycket om nan kunde mata sin o skicka matten pa forum det e en e34 jag pratar om. . . ha det i kalla sverige..hehe skalv njuter jag av +28 grader |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.