|
|
|
|---|---|
|
Är på jakt efter snygga fälgar till en 528 touring med m-paket. är det någon som har några bilder på såna bilar med roiga fälgar monterade? Är nog i första hand på jakt efter 19 tumsfälgar. | |
|
Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
Detta är bara 18" men rätt schyssta enligt mig. Länk Länk Länk |
|
|
Tackar för bilderna! Vet du vad det är för modeller på de olika fälgarna? De svarta tycker jag går bort för min del då jag har en svart bil. Blit lite väl mycket svart... MVH Jonas |
|
|
Länk Länk Länk |
|
|
Alpina: Länk BBS Länk ? Länk |
|
|
M5ans fälar 18" då men det räcker tycker ja... Länk MVH Fredrik Bmw följer inte utvecklingen bmw leder den |
|
|
Länk 20" feta fälgar som passar riktigt fin på E39 M5 |
|
|
Du sålde aldrig bilen Farre-mannen? Tycker den e grymt snygg med dom fälgarna! |
|
|
Farre: Det där såg riktigt bra ut! Vad är det för märke och modell på fälgarna? |
|
|
M5 fälgarna såg också bra ut på bilden. Sådana fast 19 eller 20 tummare kan nog se riktigt bra ut de med. |
|
|
Har fastnat lite för dessa Schnitzerkopior: Länk Någon som har sett dem monterade på en e39 elelr som kanske tom har bilder på det? |
|
|
Kolla dessa grymma 19 tum Mparallell Spoke som finns på blocket se länken: Länk inlagda av Länk Riktigt grymma fälgar med fet polerad kant, ser ut som om den är nästan 10 cm bred. Robban |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.