|
|
|
|---|---|
|
Jag tycker att det blåser lite dåligt och att det är allmänt dålig luft i bilen. Så har läst lite och passade då på o köpa ett micro/kupè filter på biltema. Var ute nyss o tog bort handskfacket och lite kåpor men kan inte hitta nått filter? Bilen är en 535 -88 utan AC. Finns det inget filter? Vad är det då som orsakar det dåliga flödet av luft? Nått sorts filter måste det väl ändå finnas? Hjälp/Förslag uppskattas! Beemer 4 Life! | |
|
Det finns jättebra beskrivningar på "mekartips" här. Bilder och allt, du ser filtret där. |
|
|
Jag har gått efter Länk Men det stämmer inte med min bil. Säkert att det sitter ett filter i min bil? Beemer 4 Life! |
|
|
Har läst någonstans här om ett filter som ser annorlunda ut....sök mer, tror de kallade det "svärdet" eller nått. Nån annan kanske vet om det sitter nått filter alls? |
|
|
För jag ser då inget vitt plastlock som jag ska ta bort på min. Men med tanke på att de blåser så dåligt i fläkten så borde de finnas nått filter? Trode de fanns nån som hade samma som visste hur de såg ut. Beemer 4 Life! |
|
| JAg har oxå försökt att byta flitret i min bil,525 tds-93,men blev inte riktigt klok på instruktionerna enligt samma mek.tips,så jag gav upp,men nu när det verkar som det finns olika versioner av filter o hållare så kanske vi kan få tips o hjälp med byte ?! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.