AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.871

BMW M3 E46 kolfiberdelar

Hej!

Har som många kanske vet köpte jag en m3a för en vecka sedan som jag är väldigt nöjd med, men känner att vi måste slänga på lite kolfiber här och där för att få till den lite mer.
Det jag bestämt mig för just nu är , CSL diffuser, ACS kolfiberläpp/spoiler bak på trunken, ACS kolfibergrill, kolfibergälar, samt en diffuser, men nu till problemet! :)
Kan bara inte bestämma mig om jag ska köpa ACS varianten eller en annan, vad tycker ni? någon som kanske har haft båda varianterna? Här kommer iaf bilder.
Version 1 ; Länk , Länk och Länk .. Version 2 ;
Länk samt Länk

Vad tycker ni? Någon som själv har en? Svårt att montera?
Skiljer bara 600:- på dessa 2.
uf
66
uffarn
bmw m3 e46
bmw 535d m sport
satsa på csl diffusorn den e klart snyggast, spoiler på trunken? gör samma där på me csl baklucka de ser bäst ut. lycka till ser ut o va en fin bil du har.
Ma
441
MaCKaN_86
e61 530d M-Sport -08
Platinum Grey
Solklart version 2. Fattar inte varför du skulle montera på mer krom på diffusorn när du tar bort kromet på gälarna och grillen. Mycket snyggare att dumpa allt krom.
Köp version 2!
kromet ser så plastigt ut, min mening!
Jag har haft version 2 och en kompis har haft version 1. Tvåan är snyggast, utan tvekan.
Visa användare
253
Vira20
Plug-in bil från annat märke
Version 2 helt klart.
Hehe, ok då kör vi på version 2 då ;)
Tack för hjälpen alla!
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Tycker oxå att du ska köra med Verison 2. Ersätter du alla annan krom med CF och monterar 1an så ser de bara konstigt ut. Har själv en Imolaröd M3a med en del CF (dock inte diffusorn) och den CF och den röda färgen passar fint ihop :)

// Daniel
Visa användare
298
Martin_M
525dA M -11
530iA -01
Instämmer, undvik all krom.
ca
403
carlsson86
Bmw M3 e93 -08
Bmw 520d f11 -11
alt 2!!:) inget krom
Visa användare
251
JWO
BMW 520d -11
Citroen C1 -07
Alt. 2, ingen tvekan!!
Ni har övertygat mig ;)

Beställningen lagd och allt är klart, bara vänta på leverans ;P
Visa användare
251
JWO
BMW 520d -11
Citroen C1 -07
Glöm nu inte att informera längre fram om läget ;)

Mvh Johan
Informera gärna om passformen med, för ja antar du beställde från ebay?
Har nämligen hört folk som slängt sina som de beställt från ebay då de inte passat..
hehe, nej jag har ej beställt från ebay!

Tog 3 delar från denna sidan ; Länk
och 2 delar från dessa Länk
fix allt med frakt osv för strax under 20k!

JWO, klart jag berättar hur det gick sen, kommer dock inte montera detta förrän april-maj tror jag! Men visar bilder så fort det sitter på, kanske fått i kompressorn då också ;)
Vad blev det för nåt nudå? Kolfiber grill och gälar, diffusor och vad mer?
Va kostade diffusorn?

MVH
Yes korrekt,
Grill, gälar, diffuser, splitters och vinge bak (orginalvingen/läppen fast i kolfiber då)

Tog den stora diffusern som går längs hela bakpartiet och den fick ja för 4900:-
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.