|
|
|
|---|---|
Gemini__ |
Hejsan! Om ngn orkar ge sin synpunkt ang. värdet på den här kärran så blir jag glad ;-) Det är en diamantsvartmetallick M535 (e28), 19600mil, Full servicebok(+ alla besiktningspapper sen ny m.m.), går väldigt bra maskinellt sett. Lacken är fin, men lite rost finns självklart. Vidare så är bilen utrustad med 17" M5(e34) fälgar, däcken har rullat ca. 200mil. Bridgestone Potenza S-03 234/45 -17" fram samt 255/40-17 bak. Inredningen är helt ok, ja förutom tyget på förarstolen. Bild på bilen: Länk Tacksam för svar. Ha´re gött!! //Tompa |
|
Svart med dessa bilar, men 25' maste den vara vard om den ar ok i chassi, motor, lada och inte allvarligt rostangripen. Mr C |
|
|
Ska du verkligen sälja denna klassiker. Samlarbil vetu.... Ser ju kalas ut på bilden iaf :)) OK! Sätt ut den för det pris DU tycker den är värd,fälgarna ser ju oxå helt ok ut :) 30000 kan du ju börja med. Om nu inte rostmasken gnagt för mycket på den vill säga.. Mvh Janne. |
|
Gemini__ |
Hej igen! Jo, jag skulle gärna vilja ha kvar bilen. Men jag har börjat kika på lite nyare bilar, vi får se hur det blir. =) Säljer den förmodligen inte för under 30000:-, inte med dessa däck iaf. För bilen e väldigt fin åså. Tack för era svar... Ha´t! Mvh: Thomas |
|
Som du sjalv sager sa ar det nog bast at salja utan hjulen. Borde ju ga att fa 8-10.000 for hjulen. Du far kopa en E34 och flytta over hjulen helt enkelt. Mr C |
|
Gemini__ |
Lite gammal tråd men iaf, fick bilen såld för 33000:- |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.