|
|
|
|---|---|
|
Är det någon här som har anlitat killen på blocket som åker runt och monterar dragkrokar? Länk Blev ni nöjda? Någon som haft problem? Jag funderar på att låta honom montera en krok på en 120dM. | |
| Är nog ganska många här som fått monterat av honom även jag..och det är mycket seriöst gjort har inte sett någon som skrivit något negativt.. | |
| Han ser ju ut som Super Mario Bros i den dräkten så han är nog att lita på =D Han kanske räddar din princessa om du ger han en slant till! haha.. | |
|
Han är väl känd och har såvitt jag vet gjort alla nöjda med monteringen. Har inte hört något negativt. //Lövet ______________________________ Kör: Volvo S40N T5 Aut AWD -05 |
|
|
Jag har anlitat honom, jag är skitnöjd. han var snabb jobbet blev snyggt och priset klart överkommligt. |
|
|
Jodå, en trevlig kille det där! Jag köpte draget av honom och han monterade det också åt mig. Se min blogg om du vill läsa mer om det. M3 E30Länk |
|
| Köpte också ett drag fick det på bussgods, monterade själv fungerar perfekt.. | |
|
Har också anlitat honom med gott resultat. ___ //Ulf |
|
|
Ska du montera själv kan du komma undan 1000 kr billigare med att köpa själv direkt från tyskland via e-bay. Den varianten gjorde jag till min e60. Förmodligen samma inköpsställe som blocketannonsören. Vill du inte skruva själv så är priset väldigt bra för "blocket-killen" samtidigt som det finns gott om seriösa referenser. **BMW-ägare i 28 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Köpte ett Bosaldrag med elinterface till 540 av honom och monterade själv. en mycket trevlig person att ha och göra med. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.