|
|
|
|---|---|
|
Hej alla! Jag funderar starkt på att köpa en 525 -03"14100"mil. Har kikat lite på forumet efter vad man kan tänka på vid köp. Är det någon som har lite fler tips på vad jag ska kolla vid provkörningen. Bilen har bara haft en ägare och är fullservad hos bmw. Mvh/ilhan | |
| Förutom det som står i:Länk så kolla efter rost runt plåtvikningarna imellan ytter/innerplåt på motorhuv,dörrar och bagagelucka | |
|
Kolla med rost, dörrar och huv och bakluckan detta borde ha åtgärdats. Titta efter serviceboken så alla service är gjorda. Har en likadan som du ska titta på, går som tåget inget o vara rädd för. Bara tuta o köra... Lycka till |
|
|
Tack för era svar. Första gången jag köper en bmw, så vill att allt ska vara rätt! Bilen har ingen rost eller några stenskott. Mr cap behandlad varje år och fullservad hos förenade bil i Malmö. Men 195hk duger gott och väl eller? Hur är det med förbrukningen mch |
|
| Har du kolla NODA vid de ställen jag beskrev? Det är nämligen lätt att missa för det syns oftast bara igenom att färgen börjat "bubbla" sig litet! | |
| NOGA skall det givetvis stå! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.