|
|
|
|---|---|
|
Äntligen fick jag min 116i såld. Den har legat på blocket sedan den 19 oktober mitt under brinnande finanskris. Släpper den för 130. Annonsen finns kvar på blocket tills köparen har hämtad bilen i morgon. Länk Nästa vecka sätter jag mig på tåget för att hämta en Le Mansblå 120dM -5d med följande spec: - Uttagen i november 2007 - 1700 mil - Advantage - Comfort - M-paket - Xenon - Hifi - Stora AC:n - Tonade bakrutor - 18" M-fälgar - Vinterdäck på BMW-orginalfälgar 16" Vilken (h)julklapp! Avtagbart drag åker nog på ganska direkt. Sedan får vi se om jag står ut med dubbdäcken eller om jag måste byta till friktion. | |
|
130' är väl helt okay för en 116 i dagens läge? Din var ju trevligt utrustad också, vem vill åka runt i något sånt här? Länk Fick du 130' för din får han antagligen inte ens i närheten av 125 för sin //Lövet ______________________________ Kör: Volvo S40N T5 Aut AWD -05 |
|
| Ny vindruta får köparen också. Fick ett stenskott förra veckan som direkt utvecklade sig till en spricka framför ratten. Nya rutan sattes dit igår. | |
| var ett bra pris det där... är nya bilen facelift?? | |
| Ja nya bilen är facelift och har 1 års nybilsgaranti kvar så det känns bra. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.