|
|
|
|---|---|
|
Ska hämta sambons nya (begagnade) bil på tisdag och när jag köpte min E39a (ocksä beg.) så va det strul med att få alla nycklar...trots att det va hos en BMW återförsäljare. Vill vara säker på att vi får med alla från början denna gången. cheers | |
|
Jag har fått till mina bägge E61, nyköpta hos BMW i sverige. 2st Funtionsnycklar 1st plånboksnyckel 1st plastnyckel /Christian Länk |
|
|
Samma uppsättning som jag förövrigt har även till båda E39:orna /Christian Länk |
|
|
Tack, till E39n fick jag först bara huvudnycklarna...krävdes hot om att häva köpet för att få alla plus omkodning då dom beställde nya extra-nycklar till mig. |
|
|
usch då, hos en BMW handlare, det var inte särskillt trevligt. Men med den nya "bör" det ju vara ok. Lycka till och grattis till en (till) underbar bil. /Christian Länk |
|
|
2 huvudnycklar+ en liten vek plastnyckel är vad jag sett farsgubben har fått till sin E60 -07. Kanske man ska få ytterligare en nyckel, men jag tror inte "gubben" har fått detta... Ska fråga vid tillfälle. Plånboksnyckeln? Hur ser den ut? Mvh Janne. |
|
| den ser ut som plastnyckeln men saknar den delen du normalt håller i...har bara en rak liten del tror jag. | |
|
janne T, du gör mig osäker, kanske ändå inte är plånboksnyckel utan bara de 3 andra, 2 riktiga och plast nyckeln det vet jag iaf. det är iaf 13 månader sedan jag hämtade bilen och den finns ju inte kvar... /Christian Länk |
|
| Till min fick jag två riktiga nycklar (fjärrkontroller) och den lilla platta plastnyckeln. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.