|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| jodå superbra och har, tog ett tag att hitta tackvare sökfunktionen... | |
|
Hej, ny på forumet med en 118d -05 som ibland går väldigt ryckigt på låga varv och laster (under 2000rpm) Om man drar på försvinner symptomen. Det känns som om den missar en insprutning då och då. Felkoder jag får är: P2237 Uppvärmd lambdasond 1, cylinderrad 1, plusströmreglering -avbrott Ledningar, uppvärmd lambdasond När ovanstående kod dyker upp går bilen som den skall ändå, MEN: När kod P3264 kommer börjar hela bilen jucka! P3264 finns ju tyvärr inte med i denna eminenta lista. Är det någon som vet vad den betyder? Tack på förhand Martin |
|
|
Nån som vet: 68 knacksensor (status) 84 Okänd felkod 79 Ospecificerad felkod 51 Tändspole Bmw 520 94, e34, m50 Jag försår inget av dessa, vad det är? var de finnas? fixas? BILEN är svårtstartad, jävligt svårtstartad. diagnos ur Mekonom dator, en gammal som de blåser folk på. |
|
|
Läs ut hos BMW istället, då borde du kunna söka i denna tråd och googla dig fram på andra forum. Mvh |
|
|
Hej på dig ! troligtvis brensle pumpen fast jag själv har problem med min 530tdi vet ej om det är pumpen men jag tror det iallafal fick felcod okend felcod 1470 jag kollade upp det visade att det var för högt turbo tryck tryck regulator t ryck sensor min bil henger sig oftast 150 km drar jag ner farten till tex 90 henger den fastsig där med osv någon sa att den går i safty läge konstigt tycker jag mvh Matte |
|
| Hej igen kan ochså vara katten ränsade min gick som fan ursäkta mig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.