AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.472

Stötdämpare bak?

Hjälp jag får inte lös mina fjäderben bak!
Den nedre bulten är lossad men benet sitter som bara den!!!!
Är det ngn som vet om det är ngt spec...eller har jag använt för lite VÅLD????
Mvh Peter..
Peter, du har mail

/Bimmerman

Länk
Visa användare
1.621
balmgren
BMW iX3 Premier Edition -22
Har samma problem, några tips vore kanon.

Mvh Björn
Hej!
Jag har nu bytt bak & dom satt som bara den.
Det jag gjorde va att ta en avdragare å drog utav bara den så vips va den lös!
Dom rostar inne i tappen!
Lite rostolja av bra modell kan göra sitt till....
Tack till David för hjälpen & sällskapet i garaget.
Lycka till Mvh Peter.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.