|
|
|
|---|---|
|
Hej Tänkte kolla om någon allvetare här vet hur man får denna meny på navin. Både CD spåret och datorn finns där samtidigt, och lite större siffror på klockan.....riktigt snyggt !! Länk Hoppas ägaren till bilen jag hämtade bilden ifrån inte misstycker att jag använder länken......hör av dig i så fall så tar jag bort den. mvh Johan | |
|
Hej, Nedgradera till en gammal NavOS version (gäller MK3 varianten av naviläsaren) eller skaffa en MK2... /Andy |
|
|
Men är du bara ute efter att få dator och radiodisplay samtidigt så aktivera nav+obc i setupmenyn. /Andy |
|
|
hmmm...så det är en gammal variant. Vad förlorar jag om jag nedgraderar mig ? Har idag det senaste till MK3 |
|
|
Hej, menade Radio+OBC i setupmenyn... Ja, det är det gamla utseendet som fanns på mk1, mk2 samt första mjukvaran i mk3. Du förlorar till att börja med all splitscreen funktionalitet. Kolla om det inte räcker med att aktivera ovanstående i setupmenyn för att komma dit du vill. /Andy |
|
|
hej har en mk2 om du vill byta ner dig ;) kan lägga lite stålars emellan om det skulle vara så ! (det är den menyn som du har i länken) mvh |
|
|
Detta programeras hos BMW. Ingen hårdvara... Danjel Min bil: Länk |
|
|
Kan du vara lite tydligare med vad du menar Danjel? /Andy |
|
|
Bilden Jodan länkar till är som sagt det gammla utförandet av menyn... Den nya menyn får man genom att ladda en speciell CD från BMW verkstaden med senaste menyversion (programvara). Antar att man kan ladda tillbaka den gammla versionen, men som sagt så försvinner tex. splitscreenmöjligheten. Danjel Min bil: Länk |
|
| Aha, samma som stod näst längst upp itråden mao. | |
|
DVD systemet kom 02/09 så efter det kan man nog inte byta till den gammla menyn. Det ser du lätt om du har dock på själva spelaren i bak. Står det DVD där så har du nya systemet... Danjel Min bil: Länk |
|
|
Beolink : Vilken meny kan man ställa in det i (setup menyn )? hur kommer man dit ? Den enda inställningen jag hittar är ju set, där man stäler in klockan osv. /Johan |
|
|
Jag har för mig att det ligger på sida 2 i "set" menyn. Men det är lite olika beroende på vilken OS version man har i navigatorn. /Andy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.