AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
479

Stulna M3-prylar...

Da
12
Danne13
M3 Cab -97
Nu blir jag snart GALEN på alla jävla klåpare som snor delar från andra bilar. Även de som köper de stulna grejorna också. Har blivit av med 3 uppsättningar backspeglar, 1 frontspoiler, sidoblinkers och M3 märket. Polarna som kör M3 har ungefär samma facit. Fler här inne som blivit drabbade? Så en uppmaning till alla er M3-wannabes med 325:or och liknande. GE FAN I ATT SNO PRYLARNA ELLER KÖPA STULNA SAKER!!! Det är bara patetiskt att se alla 3-serie bilar som kör runt med kompletta M3-kit...
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Instämmer!
Sen ska ni klåfingriga små apor tänka på en sak innan ni närmar er min, eller någon annas M3:a (eller annan bil) vad tror ni händer om vi kommer på er?
Jag kan LOVA att jag inte släpper iväg er utan brutna fingrar...tänk på det.
///M
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Mmm, snopet! Min svågers M3 saknade båd M3-märke, sidolister och backspeglar... Köparen av stulet gods är lika delaktig!! Har Ni ingen skam i kroppen *burrar upp mig* !!!???
Tur att man bara har en Compact... (med M3-prylar...)
Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
//M3 E46-03 (1:72)
Jag blev av med hela bilen.....Hartge fälgar och rubbet..hade tidigare bara blivit av med speglarna 2 ggr.har en 325 Cab nu den har dim "bara" skurit upp taket på en gång.
Da
12
Danne13
M3 Cab -97
håller med Mosse! Oojojjoj om jag får tag i de där med långa fingrar...
Visa användare
43
BMWJimmy
328Ci -95
Det är förjävligt att folk ska sno prylar. Jag tycker att det är naturligt att inte röra saker som inte är ens egna.
Har en BMW 320i-96 (97), skulle ALDRIG kunna tänka mig att göra den till en fejkad M3:a, sånt är ju bara töntigt. Det är som att vilja men inte kunna.
Jag ska dock köpa en riktig M3 om några år. Har inte råd med en nu, då jag fyllde 18 4:e Juli (fick 320:n i födelsedagspresent)

/Jimmy
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.