|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glada, Jag har köpt en Baslåda med slutsteg som jag skulle vilja koppla in i min Bmw. Hur gör jag för bästa resultat utan att förstöra bilen, vill koppla in det diskret utan att en massa kablar som sticker in o ut. En annan fråga kan man koppla en Dvd till bilen också eller. Tacksm för hjälp | |
|
Tjo :) kolla i Gör-det-själv, där finns kopplingschema på slutsteget som sitter i skuffen. Jag kopplade in en HÖG till LÅG nivå omvandlare på utgående högtalarkablarna till de bakre högtalarna. Resultatet blev jättebra!! Skicka ett mail om du vill ha mera guidning eller bilder osv. MVH Martin |
|
|
Tjena Martin_Värnamo Ja tack kan du skicka bilder och mer info så är jag Tacksam. |
|
|
ok. Maila mig på Kawasaki_racing_89@hotmail.com så ska jag fota lite ikväll och skriva ihop något tills imorgon. Mvh Martin |
|
| Jag har skickat dej ett meil nu. | |
|
hallå där. Jag skulle jättegärna vilja ha lite bilder ja med.. har köpt mig en omvandlare men e lite tveksam te strömdragningar o remoten maila mig gärna på boxarjohan@hotmail.com tack på förhand |
|
|
Tjo dra iväg ett mail så ska jag bifoga bilder och lite info . Mvh Martin Kawasaki_racing_89@hotmail.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.