|
|
|
|---|---|
|
Vart kan jag hitta info om schrick kammar, har ett nr. på en kam i en e12 topp jag skulle vilja veta graderna på. det står bla. : H 318 samt 3.2 eller 3,2! Sen undrar jag hur man kan se om det är tii ben eller vanliga. Måtten mellan bromsoksfästena, samt spindeln(axeltappen) är väl det enda som skiljer, isåfall önskas mått! Sen lurar jag på hur 02 bakvagn både tii o vanliga skiljer sig från en e21, gärna med bilder om det finns. Hur kollar jag ev. bromsverkan i en diff samt utväxling? Mkt funderingar nu Andreas | |
|
Jag har också en scherick kam monterad i en e12 topp och vet bara att den var på över 300 grader, var kunde du läsa siffrorna någonstans? Min gissning är att den är på 318 grader. I så fall borde den ge ganska mycket effekt högt upp i vartalsregistret. Innan jag renoverade min motor var den ganska lam till 4000 varv sen var det som en hästspark upp till ca 8000 varv med hjulspinn på 2:an och ibland 3:an beroende på underlag :D Nu är den ganska lugn men stark hela vägen, men jag har bytt till en fördelare från 2002 ti eller tii så jag ska prova att byta tillbaka till den gamla. |
|
|
Det fanns mig veterligen ingen 318-graders Schrick till M10. 286-292-304-316-324-328/316-328/328-336/328 fanns. Det står en kod på sidan mot kamdrevet, ta bort drevet, läs av, googla. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.