|
|
|
|---|---|
|
Köper min försäkringen på min 320 94a av Habo Sockenbolag. Har fram tills nu betalat 4300:- helår. På senaste fakturan har de höjt till något över 8000:- helår. Har hört att alla bolag ska höja premien. Någon annan som märkt av detta? /Rickard | |
|
Ah, de försöker väl höja varje år. Bara att säga tack och adjö och byta bolag om de envisas. /Micke |
|
| www.pricerunner.com så slipper du göra jobbet själv.. | |
| Du tjänar garanterat mest på att ringa runt själv. Oftast är de sk. försäkringsmäklarna knutna till ett fåtal bolag. Detta ger då ingen bredd på jämförelsen. Efter att själv fått två förslag med en avsevärt högre premie än vad jag fixade själv. Så använder jag inte denna tjänst längre. | |
|
Vi kommer att få ge c:a 9200:-/år helförsäkring för våran BMW 850 92 Peter Gbg |
|
|
9200:-/år för helförsäkring till en 850ia är fantamig rena fyndet!! Jag skulle betala 7500:-/år för TRAFIKFÖRSÄKRING till en en 518i -87 enligt if!!!!!!!!!!!!!!! Skrattretande! |
|
|
Simba_1: Kom igen nu hehe... det där kan du inte kalla för mycket... hehe du har v12.... skulle nog kosta ca 50000kr för mig årligen... :) |
|
|
jag tog fel på 700 kr det skall vara 9900:- per år och helförsäkring och x-b ja det är en v12 i den och den som var ner till Knutstorp kunde se den där i helgen för vi var nere med den där... Peter Gbg |
|
| Pricerunner har bara två försäkringsbolag med sig, tror det är IF och något annat, hur som helst så gav de mig sjuka priser när jag använde tjänsten, 14 000:-/år på en 523, ringde själv till AKTSAM och fick ett pris på 6000:-/år. | |
|
DanielB: Ring helst till olika försäkringsbolagen.. för de ändras hela tiden... det som finns på nätet är en rejäl preliminär offert..... så det kan skilja allt från 500-3000kr.... så ring.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.