|
|
|
|---|---|
|
Finns det nått titthål där man kan se serienummret på stereon? Det är en business original stereo och kortet med koden försvann med min pappa. Jag tror inte jag klarar montera ur denom jag inte får instruktioner för nybörjare. Please, jag ska pendla till Malmö från Hbg och sjunger uselt själv :) | |
|
Jag har löst mitt problem och har fått igång stereon ingen. Men som hjälp för andra. Har du en Bavaria C Business stereo så för att få ut den måste du ta bort plastramen som omger själva radion (inga brickor). Ta en skruvmejsel och bänd lite lätt i ena sidan så lossnar den ganska lätt. Bakom den hittar du sen 2 sexkantsskurvar som du ska snurra en 25 varv var. De sitter en i var sida och lossnar inte helt, men det är bara att dra ut den sen. Det du behöver hitta sen är serinrumret som sitter på baksidan eller ovansidan. Det är en Becker stereo. Så det börjar med Be 0774........ När du väl har den så kan man knäcka koden till stereon, jag fick hjälp på denna sidan Länk men det finns fler. Nu ska jag titta på pixelbortfall på displayen, finns säkert nån bra länk här. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.