|
|
|
|---|---|
|
Hej varje gång jag startar min bmw 330 ci coupé e 46 -02 så går bakrutevärmaren igång automatiskt, har inte gjort de innan, gör den de automatiskt vintertid? larzzon1 | |
|
Ja, om man har aktiverat den funktionen så startar bakrutevärmaren automatiskt efter motorstart vid yttertemperaturer under 4 grader. Den stänger av sig automatiskt efter en viss tid, oavsett om starten skett automatiskt eller manuellt. |
|
| Hur aktiverar/deaktiverar man denna funktion? | |
| Ja hur gör man? Jag vill oxå veta. | |
|
Det är en av funktionerna i Car Memory. Dessa programmeras på närmsta BMW-verkstad. Jag vet inte om det finns något annat sätt. Ett generellt tips om man vill veta något om en bils funktioner är att titta i instruktionsboken. ;-) |
|
| Haha ok få kolla upp detta på en bmw verkstad , inte alltid lätt att titta i instruktionsboken om allt står på tyska hehe | |
|
Jag saknat andra funktioner som finns i instruktionsboken men det står bara att det går att ordna men inte hur. |
|
| I min bok är Car Memory- och Key Memory-funktionerna markerade med en symbol, och det står att man kan låta ställa in dessa hos BMW-verkstaden. De flesta är standard, men någon är extrautrustning, och då är de markerade med en stjärna. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.