|
|
|
|---|---|
|
Hejsan igen. Som ni vet är jag ute efter en m5a för fulla muggar och tänkte kolla om nånvet nåt om denna? Länk /Kim | |
fredde 7 |
Vet inget om bilens skick...dock vet jag att den annonserades för ett år sedan med en prislapp över 300kkr... |
| Vad har bilen för ursprung? Blev lite nyfiken i och med de orangea insatserna. | |
|
Dom oranga lär vara eftermonterade. Kan ju vara ett sätt att göra dom mindre stöldbegärliga. ___ //Ulf |
|
| Kopplingsbyte efter 6000mil hmm..... | |
|
Antal ägare: 1 I trafik första gången i Sverige: 2005-07-06 I trafik första gången i utlandet: 2002-03-25 Senast godkända besiktning: 2008-10-22 Vägmätarställning: 63298 |
|
|
Bmw89: verkar inte vara helt ovanligt att kopplingar bytts så tidigt som vid 6000 mil. Fick själv byta min vid dryga 9000 mil. ___ //Ulf |
|
|
Hej, när M5 E39 lanserades runt 99 hade de en för provkörning hos jacobsons Jönköping.....Den hade de bytt koppling på 3 gånger, hade rullat 500 mil när jag provade den.......Enligt säljaren så var kopplingen lite underdimensionerad....men det kanske är åtgärdat på senare modeller...... Mvh Peter |
|
| 8400 mil på min 03:a and still going strong!!!beror mkt på föraren oxå!! | |
|
SOM BIANCA SA KÖR MAN DEN FÖR VAD DEN TÅL SÅ HÅLLER DEN SÄKERT 8000-15000MIL. JAG PERSONLIGEN TYCKER ATT KOPLINGEN PÅ M5 ÄR ÖVERDIVET SVAG. ATT ANDVÄNDA DEN FEL EN KRFTIG GÅNG BETYDER DIREKT SLIR FÖR ALTID DU KAN SÄKER BYTA KOPLING VARJE 500MIL OM DU NU KÖR SOM EN SOPPA. NÄR JAG BYTER SÅ KOMER JAG ALDRIG KÖPA ORGINAL MAN VILL JU KUNNA SLÄPPA UP MED LITE SPIN PÅ 2 MED UTAN ATT RISKERA ATT DEN GÅR SÖNDER. |
|
| Är inte priset lite högt? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.