|
|
|
|---|---|
|
funderar lite på den här. nån som varit och tittat på den? vad börj jag tänka på om jag åker och kollar på den? Länk | |
|
AC´en funkar inte.. Sen är där: "Fönsterhissar fram (den vänstra är något defekt) Fjärrstyrt centrallås (kan strula lite vid fuktigt väder) Den enda rosten i bilen finns i kanten av dörrarna. Sen kan det finnas mindre skönhetsfel i lacken." Jag skulle inte vilja köpa den! _________________ I luv my Beemer ! Länk |
|
|
Bilen är ju inte ny ! så man kan ju inte begära hur mycket som helst, otroligt mycket bil för pengarna, med lite prut så bör det va ett bra köp, det är min uppfattning. Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
|
Om man letar efter en felfri bil och fungerande ac så blir det att hosta upp mer än 17 000 kr. Tycker bilen såg städad ut och en helt ok annons, priset ok. Du kanske hittar en billigare bil, men med fler fel. |
|
| Ser helt OK ut! Att AC:n inte fungerar kan man knappast se som ett "fel" på en bil i denna prisklass, om den funkar får man se det som en bonus, frågan är dock inte om AC:n ger upp utan när...Gällande bilen i annonsen håller jag med delorian, bilen ser OK ut, är tämligen säker på att han släpper den för 15" eller kanske t.o.m billigare än så... | |
| När du jämför med andra bilar så väg in i jämförelsen att detta är en kombi + dragkrok =smidigt det finns där när du behöver det. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.