|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har lite klurigheter att demontera min skisack.. Har lyft in en baslåda som är riktad mot ryggstödet, har fällbart med skisack, och skulle vilja få in mera ljud i bilen. Lyckats få bort plastramen med lucka som sitter i mitten, men lyckas inte klura ut hur jag får bort den fällbara plåten som fälls in i bagaget.. Jag har försökt slita lite i tyget på baksidan av stolsryggen, till den gräns att det käns som att nånting ska gå sönder, verkar inte poppa loss som dörrsidor gör. Någon som kan guida lite hur jag ska gå tillväga? Klippte bara bort sömmarna till bältet som sitter fast för att kunna arbeta, så själva skisacken är borta. Tack på förhand! | |
| Ingen? Trodde detta var en vanlig sak att avlägsna pga av ljudbyggen. | |
| du kan klippa av den med en plåtsax i värsta fall. | |
| Tanken var att kunna återställa detta, kommer inte se så fint ut med ett hål, men jag får väl försöka bända mera i tygklädseln och hoppas på det bästa. | |
|
Här finns det sprängskisser över hur skidluckan ser ut. Det kanske kan ge viss ledning: Länk ______________________________ //Lövet Kör: Volvo S40N T5 Aut AWD -05 |
|
|
Lyfter denna tråden då jag har precis samma problem. Armstödet är fällt, plastluckan är nedfälld och "säcken" utfälld men sedan sitter den tygklädda plåtbiten som berget. Man ska på något sätt trycka den inåt bagaget verkar det som. Finns det ingen här som har lyckats ta loss den som kan förklara hur man ska göra? I instruktionsboken nämns inget om denna plåtbit och det syns inget vettigt på RealOEM heller. Det kanske går att slå bort den med en slägga men det kan nog bli svårt att få tillbaka den då efteråt :) |
|
| Ingen som har en aning? Kör till Österrike imorgon så det hade varit bra att få bort luckan :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.