|
|
|
|---|---|
|
Hej. Min E61 -06 ser ut som en Citroen i lägsta läget. BMW-handlaren säger att kompressorn måste bytas (ventlerna lägger av) och kompressorn kostar ca 7000:- + arbete. Fråga: Man hör tydligt att kompressorn sitter bak, under stötfångaren - är den svår att byta? Jag har inte lust att ge 1500:- för ett byte av en enhet som sitter lättåtkomligt. Tydligen är detta ett välkänt problem - tar man det inte som good-will? Tack på förhand! | |
| Jag fick min pump till nyvåregleringen utbytt på min 05:a när jag gjorde en good-will ansökan. Det bör du också få!! mvh Felle | |
|
Låter kanon! Hur långt hade den gått? Hände det när den fortfarande var nästan ny? Vilken handlare var det som hjälpte Dig med detta? Förbaskat tacksam om du har lust att svara på ovanstående!! Tack på förhand! |
|
|
Hej, Hade samma problem, nivåregleringen fungerade allt sämre tills en dag då den givit upp och jag satt på bakaxeln och körde (stötigt) :-) Jag fick kompressorn utbytt för någon vecka sedan på goodwill, men fick betala för arbetet. |
|
| Jag fick också stå för arbetskostnaden, min hade ändå gått 11000 men de tog det ändå. /Felle | |
|
Hej! Ni som lyckats få Goodwill, var era bilar äldre än 3 år vid tillfället? /Niklas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.