|
|
|
|---|---|
| Som sagt, eftersom mina org. ZKW bi-xenon lysen knappt lyser upp vägen så har jag börjat kika på alternativ! Funderade först på att köpa nya org. lysen(dock Bosch/AL) dock så kostade dom lite väl i överkant :) Sen har jag letat efter bättre begagnade och inte hittat så värst mycket. Men kom då på att man kan köpa DEPO framlysen av stylabilen för 5800 nånting. Någon som har DEPO:s lysen här? Vad är det för kvalitet på dom? Hur pass bra lyser dom? Som sagt ös på :) | |
| har nyligen bytt framlyktor, av märke DEPO. jag tycker dom verkar jäkligt sjyssta. verkar vara helt ok kvalité | |
| jag köpte depo lyktor med ccfl angel eyes till 328an från styla bilen för nån månad sen. är helnöjd med resultatet, otroligt snygga och bra ljus. | |
|
Finns väl betydligt billigare på Ebay.de? 5.800:- låter riktigt dyrt för ett par stylinglyktor... M V H Stephan Min bil: Länk |
|
| Det var sjukt dyrt.. Köp Hella.. | |
| Glömde säga: Dom är sjukt bra :) | |
|
Har också DEPO lysen med CCFL-ringar från stylabilen. Passar perfekt och mycket snygga! Men en ring var paj så jag fick en ny på posten och var tvungen att öppna upp ena lyktan för att byta. Efter det så har jag fått lite problem med fukt på insidan. Men det ska väl inte vara så svårt att åtgäda tror jag. Annars mycket bra ljus tycker jag! |
|
| Med andra ord är de inte mycket att ha... | |
|
Kondens kan dessvärre förkomma även i originalstrålkastarna tror jag: Länk Länk Länk Länk Men självklart är det tråkigt när det händer, VoidMain säg till om det inte löser sig. Ha en trevlig helg Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
| En polare köpte ett par angeleyes lyktor till sin E46 som det var kondens i ett tag men det försvann efter ett par dagar och sen dess har det inte vart några problem alls. | |
|
Kondens förekommer säkert även i original strålkastare. Men både kondens och en trasig ring låter inte något vidare på en ny strålkastare. Att man dessutom får plocka isär strålkastaren och byta ringen själv låter inte heller något vidare. Garanti betyder iaf för mig att företaget som säljer varan lagar eller byter ut den utan besvär för kunden... |
|
|
uppdaterar annonsen lite. har själv köpt ett par depo strålkastare på min e39. Och mina börjar också imma igen! Fick du rätt på dina? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.