|
Sida 7 av 26
|
|
|---|---|
| Gasar-Magnus.. Faak..=) Du sitter bra till för 1:a pris..=) | |
| Nu är jag elak..(Eller inte-Jag kunde ju tipsa KFM=) Länk Köpt på KVD å regad på "Gamla" Linus..=) De gäller ju att hålla reda på vilka användarnamn man har) | |
| Dags för nästa varning då.. denna Länk hade enl uppgift gått 24900 mil för dryg en månad sen - nu 16000 mil. Verkar som dom fått tillbaka den från första kunden som blev blåst. | |
|
Denna? Länk! -------------------------------- //Lövet |
|
|
Den 550 som Murpz länkar till hade gått 5870 mil när den såldes på KVD Länk. Nu har den plötsligt bara gått 5500 mil... Dom kanske backade från Åkersberga...;))) |
|
| Det var en BMW 535D A M-PKT-07 Silver. Reg.nr SGY 957. Står fortfarande kreditspärrad på förra köparen, får väl se vad som händer med den. Dom var snabba med att ta bort den igen. | |
| 550 gick för lite drykt 280k hos kvd... | |
| 285.500:- (ex slagavgift) gick E60 550 för. Se min länk ovan till KVD. | |
|
535d M-pkt-07 ute igen Länk Sv-såld men ändå backad 9000 mil, någon som kan bekräfta? Borde inte vara svårt att kolla upp... BMW CS #5139 |
|
Proctologist |
Såg att nya grannen som flyttat in nyligen som står 2 platser från mig i , har en silver v70 med www.linusbil.se på reggskylthållaren- MAn vill ju inte skapa osämja med dom men det var lite kul att se ;) |
| Och du bor i huddinge då eller? | |
|
Frågan har ställts många gånger - vem är Linus och varför Linus Bilar. Namnet kommer mer passa in på nästa generation som tar över Linus Bilar. Han har iofs ganska många år kvar innan det är dags för körkort. Ja just...den flådiga villan på bilderna där dom egentligen håller till finns på Y****vägen 2*..ja ja lite får ni göra själva :-) |
|
| Vi ska alla vara tacksamma att vi har Andreas & Sara..Hur skulle de annars se ut? Denna var ju svensåld i morse när jag kollade..=) Anyway..Ingen -08:a.. Länk | |
|
Någon här har väl träffat honom med tanke på att han diskuterats flitigt här på AP. Är han zigenare? "BMW när du älskar att betala" |
|
| Han sägs vara liten å se oskyldig ut..) Nån här har ju säkert träffat på herrn.. Zigxx får man ju inte skriva här inte heller Tat..Men säkert bra folk som sagt var..Jag rekar stenhårt ett besök på rätt adress. | |
|
Importerad 07:a...Tillverkad 06/2007, tagen i trafik den 26:e samma månad. Härlig utrustningslista i alla fall...ovanligt på en 525d. ___ //Ulf |
|
| Programmer..Du har säkert rätt Nuvarande ägare är ägare av Södermalms Billackering i Bredäng.. Man kan väl gissa sig till var ett visst folk lackar sina fina å så klart ärliga vagnar.. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Länk enskild firma. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Runt 2003 så var jag och tittade runt hos en handlare på Offervägen, väldigt nära Gamla Södertäljevägen 199, det måste vara samma? Det fanns bilar ÖVERALLT på den tomten kommer jag ihåg, grannarna kan ju inte ha varit så glada - lyx var väl inte ordet jag tänkte på när jag var där, snarare misär... ;) |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.