AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
253.175

Linus Bil

Sida 6 av 26
Sl
1.147
Slippy
M3 touring comp 2025

""Vi ligger på tredje plats i Sverige bland mest omsatta bilar -2007 pga låga priser med små marginaler""

Kan väl aldrig stämma ???

16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Det var tydligen en viss månad under 2007 de hade gjort det.

--------------------------------
//Lövet
Fyller man inte i reg.nr när man skapar annonsen på Byt Bil så syns inget på Blocket.
Fel reg.nr betyder att man ändrat reg.nr på Byt Bil så att annonsen ska exporteras som en ny annons till Blocket = den hamnar överst igen.
Sa
136
Sanoj_lidatorp
120i -08, M-pkt
På inredningsbilderna från Völvon så synns det var taxiklisterlapparna har suttit....

// Jonas

Den här (XXN 434) har tom blivit "MKT FIN" och serviceboken har dom tydligen hittat och den var såklart Komplett ifylld sen den hamnade hos Linu....förlåt...Bromma Bilförmedling..

Länk

Länk

hahahahha den var den bästa än så länge.. de har fått:

Lyxig MB-Cab som är i behov av service. Servicebok saknas vilket medför att mätarställning ej kan styrkas.

Väsentliga anm/fel: Airbaglampa lyser. Signalhorn ur funktion.
Övriga anm/noteringar: Nyckelämne saknas. Handskfack går ej att öppna. Slang i motorutrymme trasig (luft in). Elfunktioner till stolarna ur funktion. Keyless go, ur funktion, bilen hittar ej nyckeln.

Väsentliga anm/fel: Det har rökts i bilen.
Övriga anm/noteringar: Höger bakljus spräckt/hål. Höger sidospegel plast spräckt. Stora och små stenskott. Antenn lös, plast spräckt. Matt strålkastarglas. Stötfångare fram repor. Vänster sidospegel glas missfärgat. Invändigt några märken, skav, fläckar och repor. Fläckiga textilmattor.

till....

Mercedes-Benz SL 500 KEYLESSGO 19" AMG FULL
Mätarställning: 16000 mil
Färg: SILVERMET
Karosseri: Cab
Info: Automatisk växellåda, ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Airbag förare & passagerare, Antisladdsystem, Antispinnsystem, Backvarnare fram&bak, Bose System, Cd växlare, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Elstol förare med minne, Elstol passagerare fram, Esp (Antisladd), Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, Komplett ifylld servicebok, individuella värmezoner, Luftfjädring, Multifunktionsratt, Nivåreglering, Navigator (GPS), Ortopedisk luftstol, Regnsensor, Servostyrning, Sidoairbag, Skinnklädsel, Stereo, Stolvärme fram, Tipptronic, Xenonstrålkastare, Yttertemperaturmätare, Ädelträpanel Interiör, 19"Amg-splitt org fälg, m.m.. MKT FIN!!

Bara Linus Bil kan lyckas med detta konststycke.. Magi? Vad säger ni?

Nej men allvarligt.. Borde inte det de håller på med vara olagligt?? Det är ju bedrägeri eftersom de gör det medvetet?
Felen kan ju iofs vara åtgärdade, men då hade dom väl åkt och besiktigat den (fortfarande köris hur dom nu ska kunna sälja den så :-0 ). Mer tveksamt med servicebok osv..
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Inköpt för SEK 228.500 + 2.800 = 231.300.

Pris: SEK 269.000

Såld för SEK 265.000 ???

Vinst: SEK 33.700

Minus rekond (tydligen en del), samt en massa som måste ordnas, minus skatt. Hur överlever man på detta?
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Sim: du får inte glömma AMG-fälgarna som inte verkade vara med från KVD och sådana 19" i original är inte gratis.

___
//Ulf
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Jag tror de flesta av felen finns kvar. Ni läste väl på förra sidan i vilket skick bilarna brukar vara?

Bilen kommer säljas till någon kille som vill ha en "tuff" bil att glänsa med i förorten och sedan skiter i hur den egentligen fungerar. Gör en regnummersökning efter att bilen är såld får ni se.

//Lövet
Andreas..Du har 3784 inlägg här..Bara nyfiken..Vad jobbar du med? (Inte för jag har med de att göra..=)
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Murpz, bara att gå in i Lövets profil och kolla.
BjörnB, Oki tack.. Jag har "hängt" här ett tag men kanske ska man pynta lite och bli "Pro" Bra forum..
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Linus bil, vilka jävla skojare..
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Detta är väl inte samma BMW va?
Länk!
Taxi BMWn hade väl skinnklädsel?

Skulle inte förvåna mig annars.

//Lövet
[Objektet borttaget] :
Säljare: [Företaget borttaget]
?? Vilken firma hade annonsen?
Murpz: 3857 skulle det vara nåt att skryta med då menar du?? *S
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Det var en BMW 525d -07, svart, som hade gått 7500 mil helt plötsligt. Jag är dock inte säker på att det var samma bil (bilderna var nästan 100% identiska) då jag inte kommer ihåg vilken inredning som 27000 milaren hade.

//Lövet
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Jag minns inte att 525dA taxin hade sportstolar, men jag kanske minns fel?

Dock så är bilderna nästan identiska och båda svarta LCI 525dA hade samma handlarskylt (fast det säger ju inget).
Visa användare
652
gorth
530dA -01 Touring
Det var en snygg bil iaf.

Göran

FWD - Nej tack!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.