AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
253.144

Linus Bil

Sida 21 av 26
GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
Fortsättning på nya roliga inlägg på rejta.se för er som vill förlänga livet med ett gott skratt...

Länk

BMW M-POWER
Re
647
Residence
M5 E39 Imolarot
M5 E39 Carbonblack
nu går jag ut med lite uppgifter som jag hållit på x-antal månader.

blev riktigt lurad av en som är bästis med linusbil & infosite
har hans både för-och efternamn, telefonnummer. han bor förövrigt på södra sidan.kontakter. jobbar även som bilsäljare och är vd på några bolag enligt allabolag.se. vissa nedlagda. har familj o småbarn hemma.

Jag som köpare åkte på hans jävla nit, han slapp träffa mig genom att skicka mig till hans bästaste däckförvaring i slagsta för att hämta ut fälgarna och däcken samt betala till hans polare.

Det de gör är att köpa o sälja bilar, plocka av m5/m6/m3/alpina- och lite grymmare fälgar från bilarna, sälja dem privat VID SIDAN OM och tjäna en extra hacka. Lovar guld o gröna skogar men igentligen skit och problem.

han vägrade ta tillbaka fälgarna och nu vägrar han svara i telefon. aja, jag dumpade fälgarna i skogen och däcken har jag skänkt bort till en vän.
enligt säljaren så är "AVON-däcken" GRYMMA som satan. jag visste inte bättre då.. men fy ny vet jag.

värst av allt är att han är gjord på 110% SVENSK nötfärs. svenskar kan fula sig lika bra om inte bättre än invandrarsäljarna. (dock skall man inte dra alla över en kam)

samma säljare hade 19" CSL fälgar ute ett bra tag för ett tag sedan
sök i google.se på "site:blocket.se BMW 19 Tum CSL Fälgar NYA slumpas stockholm"

precis som säljarna på linusbil så finns det ingen hemadress eller liknande till denna person. lika "inkognito" för att indrivare, juggefolket och zigenarna inte skall hitta dem.
Re
647
Residence
M5 E39 Imolarot
M5 E39 Carbonblack
annonsen börjar såhär: Hej ska sälja mina 19 tummare som jag har som är så gott som nya finns en kantstötning på en fälg annars mycket gott skick Däcken är nya har rullat endast
Re
647
Residence
M5 E39 Imolarot
M5 E39 Carbonblack
fysatan, glömde skriva dit att FÄLGARNA var f*cking SKEVA!
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Låter som en märklig affärside att plocka av fälgarna på Alpinor och M5:or.
Skulle tippa att dessa bilar sjunker betydligt mer i värde än vad man får ut för fälgarna vid sidan om.

Ge bort däcken och kasta fälgarna? Låter lite dramatiskt, gick det inte att rädda dem på nåt sätt?

Däckfirma i Slagsta? Vid färjan till Ekerö?
Re
647
Residence
M5 E39 Imolarot
M5 E39 Carbonblack
@björnB
ja ingen ville ha någonting att göra med fälgar från ABSWHEELS, inte heller ABSWHEELS ville hjälpa till utan skyllde på DÄCKEN utan någon som helst kontroll eller likn.

@andreas.a : ja säljaren använder sin kompis firma som lager. inget ont mot däckfirman eller kompisen som driver däckfirman men jag brukar säga: "man blir som man umgås"
Hmm..Omsättning på 21 mille å vinst på 2 lax-Den revisorns parkbänk vill jag ha adressen till : Länk
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Det är väl inget kul att betala skatt helt enkelt.

-------
//Lövet
Nej uppenbarligen inte..=) Länk
"Sökord" på Google: 073-7671805
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Operator är väl det omdöpta gamla bolaget?

-------
//Lövet
Joop..Korekkt..= Goalkeepers..
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Perfekt att vi får med det i den här tråden. Den här är bland de första som dyker upp på Google.

-------
//Lövet
Långfristiga skulder (TKR) 2 200 Visst..Bara för våra vänner skatteverket att beslagta vagnarna och "Utreda" i 1-2 år..=)
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Hehe farsan för ett tag sen ringde och sa att han hade sett en Merca som han vara intresserad av, jag frågade vart då, då hänvisade han till Linus bil och jag hänvisade honom till den här tråden. Det var tur att han ringde mig först, annars brukar gubben handla först och ringa sen. :)
Ånej de har semesterstängt, onej!

Men man kan alltid ringa vid brådskande ärenden och lämna meddelande vilken service!!
De har inte hitta nån lokal än.

Vi kanske skulle tipsa dem om ledig lokal.
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Ingen risk att de kommer skaffa någon lokal. Då vet ju blåsta bilköpare vart de ska åka någonstans och det tror jag inte Linus är intresserade av. Att sälja bilar på Statoils parkering är mer deras melodi.

-------
//Lövet
Pr
1.031
Profossen
En VW familjebil, letar BMW
Finns en lokal i Kumla som skulle passa de där herrarna bra. 4 kvadrat, fri kost, motion 1ggn/dag och fri TV... ;-)
å en gratis utbildning i bokföring :)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.