|
Sida 18 av 26
|
|
|---|---|
|
Nu fick jag adressen via en kompis som nästan bor granne med honom, o där står hans bilar. vägen är yrkesvägen 26 hudding. mvh yvonne |
|
|
Intressant står det inte en enda bil där. Klicka på Gatubild och se er om själva: Länk ------- //Lövet |
|
|
Exakt länk: Länk ------- //Lövet |
|
| Ser ut att vara sent i juli eller augusti på äpplena. Kanske inte i 2009 heller. Tror inte sådana handlare har lå långt bäst-före-datum på sina uppställningsplatser ;) | |
|
hej lövet jag tror att du ligger lite för långt upp på gatan o sedan är det så att han har en liten uppfart med en liten platå uppe som han har sina bilar, huset ligger inte helt vid gatan utan en bit in. Jag pratade med min kompis o han sa att han för ngn vecka sedan såg bilar där. jag har inte varit där sedan jag köpte min bil ca 2 år sedan. |
|
|
Kartbilden är exakt utanför Yrkesvägen 26. Men bäst före datumet på den adressen kanske gått ut? Man vill ju inte att gamla kunder ska hitta dit... Men vi kan ju ta en satellitbild istället: Länk Fortfarande inte ett enda spår av några bilar. ------- //Lövet |
|
| En del bilar verkar vara fotade utanför huset, men får han verkligen plats med 17 st på uppfarten? | |
| Lite längre upp och till vänster på gatan är det om man utgår ifrån röda pilen. Det står en husvagn eller nåt liknande där. | |
|
bra den satelitbilden visar platån om ni tittar längre upp på bilden så ser ni platån, inga bilar just då men som ni ser kan han få plats med ganska många bilar.Zoma in |
|
| Länk Här ser man lite av huset | |
| Gick visst inte att länka rätt vy. | |
|
Nu har jag läst hela denna tråd och fått mig månget gott skratt, reagerade också på att connys ICQ var hög och att yvonne var en man.....fast hon/han/den skrev att skillnaden satt mellan..... Det kan knappast finnas två olika personer som har så svårt med att avstava, punkt och nytt stycke på ett och samma forum och i samma tråd också. Förstår inte hur han/hon kan hålla på och försvara en uppenbar skojarfirma, men med den ICQ:n så............:-) Mats BMW CS #5847 |
|
|
var har jag försvarat honom |
|
|
Hade han lurat mig eller någon av mina polare, så hade han legat i sängläge ett bra tag framöver. Det kan jag lova er. Johan |
|
| Yrkesvägen 25 är rätt adress | |
Proctologist |
ja står på yrkesvägen 25 nu här även tittat på nr 26 finns inga bilar alls där....... |
|
Då kanske dom har rört på sig.. Länk Länk - Klicka på 3D |
|
| 8 bilar inne på gården och några till utanför på gatan... | |
|
Hur gick det? Cyklade ni hem till Linus bil och provkörde pärlorna? Och vad hände med Yvonne, fick hon sin Cab? Hur långt har den blåa X-5:an gått nu? Missa inte den rafflande upplösningen på "Linus bil - i garaget kan ingen höra dig skrika" ! |
|
|
snarare: - I garaget som ingen hört talas om. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.