AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
253.140

Linus Bil

Sida 17 av 26
Connycab

Tänkte komma ner och ta en fika med linus, tjabba lite prova lite åk, men jag har svårt att hitta bilhallen.
Ja yvonne du ser nu hoppar de på dig ochså,och klagar på din svenska! Seriöst eller hur !
Humor!
Precis när jag trodde denna tråd hade dött så kommer conny och drar liv i den igen. Lite trist att Linus ärliga företag hamnar i rampljuset igen bara.
Ja jag trodde detta forum var för att diskutera företaget och inte min svenska.
Det är intressant att se att vissa tycker om företaget andra inte. I mitt fall så har jag fått ett erbjudande av Andreas ang att byta in den bil som var skruvad mot denna x5 - 08. Det är ju upp till mig om jag vill köpa den eller inte. Om den också är skruvad vet jag inte. Men när man läser vad andra skrivit så blir man lite tveksam. Annars tycker bmw i Kalmar att priset som jag fått är klart godkänt med dom milen o eftersom bmw inte själva betalar bra i inbyte tycker dom att jag fått ett rimligt pris emellan. Fortsättning följer.
Till dig som bryr dig om min svenska, försök att istället vara saklig och ge mig ngt att tänka på som gäller detta företag o bil som jag kan ta med mig.

Ja som jag sa yvonne så har jag ocså blivit häcklad för mitt sätt att skriva och uttrycka mig, jag kan se en viss smyg rasism i somligas sätt att säga ``svenska`_Men fördomsfulla människor behöver ingen fakta för att döma.DE tror det vet bäst själva.Tack för ordet ni andra som kunde svara på ett normalt sätt utan(idiot eller kräk eller zi------e.Ha ett bra liv på forumet,och Yvonne lycka till,du ÄR en snäll människa!
Proctologist
Vad är det som är så vårt att förstå linus bil lurar kunder, med dåliga bilar!

kolla in www.bilskojare.com om linus var så bra så skulle han nog inte ha så många fall där =)
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Ja, Yvonne65 verkar vara en snäll människa och svenskan ligger väl en bra bit över medel på forumet så det är väl inget att klaga på. Men att ploppa in och försvara bilskojare vart 5:e år tillför väl inte forumet något? Det underlag som finns här på forumet och dokumenterade bilar i Hassos pärm från Linus Bil räcker då gott som fakta för mig.
Borde till lite bättre lagar och förordningar i Sverige vad det gäller fusk med bilar så att de åkte dit de som gör pengar på andras olycka. Det vilket jäkla land de nu må komma ifrån.
ka
1.552
karlhilding
330i E46
530ia E60 -07 Facelift.
Vad jag menade om "svenska" är att yvonne65 och connycab kan vara en och samma person. Fan trot!
Finns väldigt många likheter i ert sätt skriva, formulera, uttrycka er etc. Och att ni poppar upp båda samtidigt på Linus Bil och delvis går i en mycket mycket (ja det skall vara två) mild polimik med varandra.

A_
638
A_Persson
Tesla M3
Skoda Superb
Om man vill åka och titta på Linus Bils alla bilar finns det ett ställe man kan åka till och titta på dem?
Connycab? Var åker man?
Om du tror jag o conny är samma person så kan jag upplysa dig om att vi har en väsentlig skillnad o den sitter mellan.......
du är välkommen att ringa mig om du vill 0480-57086

Förstår du nu Yvonne vilken nivå dessa`` experter`` lägger ribban på de påstår att du och jag är samma person som samarbetar med linusbil vad skall man säga,nej nu har jag läst tillräckligt med oseriöst snack jag avslutar min resa på detta forum med slutsatsen en del vet allt kan allt och är sjukligt misstänksamma ,kanske de dömer andra efter sig själva,förlåt om jag gjort intrång på ert revir jag fick ju skit för att jag yttrar mig så sällan.Ja jag har inte tusentals inlägg som vissa,men jag har arbete fru och barn att ägna min tid åt så tack och hur som helst så har vi ju ngt gemensamt vår kärlek till BMW det är väl därför som det hettar till ibland eller......mvh
Connycab jag önskar dig lycka och välfärd i dina affärer, välkommen tillbaka när du känner fört, jag själv ska forsätta min resa, snart kanske jag hittar linus bil och då kan jag bilda mig en uppfattning iställer för allt som dykt upp.
Har du en karta att bifoga så jag hittar till bilhallen, det är rätt jobbigt att cykla runt och leta i all denna snö.
ka
1.552
karlhilding
330i E46
530ia E60 -07 Facelift.
Enligt era profiler så är det ingen skillnad alls såvida inte någon av er är ka.....ad

En adress duger också då kan jag bara mata in den på gps:en...
Re
647
Residence
M5 E39 Imolarot
M5 E39 Carbonblack
delorian; "ta första höger vid korsningen, kör förbi skogen och sväng vänster efter tredje trädet. har du kommit till jb-bildemo så har du åkt för långt"

skojarna har inga lokaler.
jag bara längtar efter att de ska lura fel person... en skadad bildörr går att laga,, däremot går det inte att laga brutna ben på samma sätt.

Re
647
Residence
M5 E39 Imolarot
M5 E39 Carbonblack
yvonne: ta pengarna tillbaka och köp en bil någon annanstans.. du kan inte göra en sämre affär än att handla på firmor som är KÄNDA för att skruva tills skruven faller av.

connycab: tycker att du ska återgå till ditt playahead konto och sluta skriva i denna tråd, dels för att du tillför NOLL samt att du betér dig som ett barn.

Du skall få den idag, det är ngt med lyckebyv. 26
återkommer med den, det var där jag köpte min bil av linus

Om man ska titta på profilerna så har Conny hög ICQ. va bra:D
yvonne66 det vore jättesnällt då jag har cyklat runt hela huddinge, sist vart det något missförstånd kom fram till en kaninfarm ute i kungsgängen efter 5 mils trampande.

Så en korrekt address vore av yttersta vikt.

Dum som jag är så kan jag inte hitta den på deras hemsida...
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
På hemsidan står att läsa:
"Ring gärna innan du kommer då vi ibland är iväg på korta ärenden."
Alltså, om dom kan vara borta så borde det finnas en plats att åka till.
:-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.