|
Sida 13 av 26
|
|
|---|---|
|
jag tycker det luktar "troll" lång väg... |
|
|
förstår inte hur du har mage att visa dig på detta forum och i denna tråd efter 13sidor med beskrivningar om hur OSERIÖSA linus bil verkligen är? jag är förvånad att ni ens FÅR vara kvar. men ni är DUKTIGA på att skitsnacka, duktiga på att luras, Duktiga som fan. det ska ni ha en eloge för. |
|
|
Det är ta mig faan inte sant! Nu har skojarna lagt ut X5 an på blocket igen och nu är mätarställningen nere i 8000 mil. Efter vart 8500 i november - 16000 i januari. Nu säljs den via något dom kallar Excellent Cars AB och Bilgaraget. Söker man på mobilnumret så hoppar Andreas och Mickes nummer även upp på Eniro. Samma upplägg firman har inga lokaler och visar bilar efter tids bokn. Denna gång på Kommunal vägen i Huddinge. Det är så jävla gött att ni inte blivit av med bilen och att jag avslöja bluffen och att ni inte lyckades blåsa mig på 500 000 kr. loosers. |
|
|
har idag kollat numret franke nämner i inlägget ovan och får inte upp något på eniro om mig andreas eller linus bilar. Och vi har vår X5a kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har även pratat med franke i telef och frågat varför han kallar mig luffare och looser När han inte känner mig, och fick ett svar. "skaffa ett riktigt jobb för du har det nog ändå inte så gott ställt" dvs som om han är en bättre människa än mig för att jag arbetar och inte äger ett stort företag (Isover) som han!? Och sedan la han på i mitt öra.... |
|
|
Linus bil / Mickcke. Måste säga att ni har en sanslöst oseriös attityd angående er försäljningsverksamhet. Jag tycker det är närmast otroligt att ni fortfarande finns kvar. Jag kan berätta att jag höll på och skulle köpa en 530d för några år sedan av er, när jag kollade upp bilen var miltalet 9000mil fel. Därefter googlade jag Linus bil och hittade autopower. Vågar folk inte polisanmäla er eller vad är problemet ? Mvh Carl |
|
|
Frle01 hur gick det med bilen, fick du antisladdsystemet reparerat, vad var det som var fel? Alltid roligt när det löser sig mellan köpare och säljare. |
|
|
"Jaa ni pojkar vad ska man säga!" Har vi inte hört något liknade för??? Mr Olympic har återuppstått som "Mickcke" Helt otroligt att dom inte ger sig.... Less is More |
|
| Fram med chipspåsen igen! =D | |
|
Sånt patrask kommer å går hela tiden, vi blir aldrig av med dom. Äger alltid 1 BMW |
|
|
Är det Helsingborgs Bilförmedling som återuppstått sedan ägare med familja blivit frisläppta efter ett par i finkan? |
|
|
Sorry dom hette nåt annat. |
|
|
Excellent cars har samma ägare som Intersprint som jag vill minnas har någon koppling till Linus bil. Rätta mig om jag har fel. Franke67, är du säker på att det är samma bil. Mickcke, vilken firma jobbar du på? Finns Linus bil kvar? Finns "Frankes" X5:a ute på annons? |
|
|
Är det samma Excellent car (ägare) som var med i Insider på tv 3, när dom hade skruvade bilar till salu. Detta var xlnt i gbg |
|
|
Bör vara denna (EFH659): Länk Den står på Linus bil i registret. Kan ingen sätta stopp för asen en gång för alla?! Själv orkar jag inte ;) Underbar bilpark de ståtar med för övrigt, förutom en sönderskruvad X5a kan de visa upp en Skoda (svensksåld!), en riskokare och två trötta Saabar. Habegäret är snudd på olidligt. |
|
| På faceb är dom alla polare..Linus bils ägare med undersåte, Intersprint/Excellent Cars/Bilgaraget i sthlm ab, div polare som är polare med Lasse Bessik..Firman ligger väl på Yrkesv i Huddinge | |
|
Detta var bättre än Avatar, har tillbringat x-antal timmar på denna tråd. Mycket intressant läsning. Tjuvar säger jag bara......... |
|
| Jag började kolla lite kring företaget och de inblandade, men gav snabbt upp; vilken otrolig härva! Undrar hur många av figurerna som faktiskt är aktiva i bolagen och hur många som bara står med på papper. | |
|
Excellent cars verkar vara gamla Intersprint. S3an som de använder i deras Blocket butik hade åtminstone Intersprint till salu för ett par månader sedan. Nu finns inte Intersprint kvar, medans S3an magiskt istället finns hos Excellent.... ------- //Lövet |
|
|
Det finns inget Excellent Cars AB enligt www.allabolag.se Det finns däremot en enskild firma: Excellent Cars med samma ägare som till Intersprint. |
|
|
Bilgaraget stockholm AB Intersprint - enskild Intersprint AB Excellent Cars of Sweden - enskild - i konkurs Alla hänger dom ihop.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.