|
Sida 12 av 26
|
|
|---|---|
| Jag har chipspåsen redo... | |
| Mr Olympic gör en comeback please! | |
|
av alla er som blitt lurade på så mycket pengar... är det aldrig någon som råkat ha ett hett temperament och lite schysst historik i bakluckan om misshandel etc som inte bangar på att göra det igen? jag menar: om svenska folket är så pass snälla så är det ju fritt fram att ta efter linus bil's strategi ? -Tanken har slagit mig faktiskt, vad är det värsta som kan hända? ett brev från ARN som endast fungerar som riktlinje??? hur mkt tjänar linusbil i vinst gentemot alla viten som kan uppkomma? intäkterna är större än utgifterna är redan klart bevisat även om de säljer 15-20tkr billigare än blocket... ? blir ni lurade aldrig förbannade? -ps, vill ni köpa min brödröst. 150.000kr och du säger adressen innan du startar brödrösten och VIPS är du framme. |
|
|
Residence: Jag vet att dessa skojare har försökt lura fel människor vid vissa tillfällen utan att veta vilka dessa var, men jag kan lova att Linus bil har fått känna på hårdhandskar vissa tider....Då var dem inte lika kaxiga... BMW M-POWER |
|
|
Hej på er alla som hatar oss o håller med om allt som skrivs på forumet. Vill bara försvara oss på firman lite genom att be folk komma till oss och handla bil samt bilda en egen uppfattning om vår verksamhet och mer än gärna kolla upp historik på våra bilar innan! Mvh Linus Bil |
|
|
"mer än gärna kolla upp historik på våra bilar innan!" Det är ju det som är hela problemet. När man gör det visar det sig att bilarna är skruvade. Vad har du för kommentar till X5an? ------- //Lövet |
|
| Vart ligger firman? | |
|
@Mickcke Anser ni Er själva vara en seriös verksamhet genom att svara kunder på detta sätt? Citerar: Azrael " From: mtakkula@hotmail.com "det skiter jag i,bilen e grym!köp den istället för o va avundsjuk! Eller räcker inte din månadlön..haha luffare!" " |
|
|
Sålde bilen som diskuteras angående mitt mail svar och upplyste köpare om korrekt mätarställning mer kan jag inte göra!!! sedan kan man tycka att min reaktion var stark.Men det har antagligen att göra med hur han formulerade sig på mailet till mig,Men kan Nu framför alla som läser Be om ursäkt för en onödig kommentar! Samt att X5:an nu är utannonserad med rätt mätarställning! mvh |
|
|
Sålde bilen som diskuteras angående mitt mail svar och upplyste köpare om korrekt mätarställning mer kan jag inte göra!!! sedan kan man tycka att min reaktion var stark.Men det har antagligen att göra med hur han formulerade sig på mailet till mig,Men kan Nu framför alla som läser Be om ursäkt för en onödig kommentar! Samt att X5:an nu är utannonserad med rätt mätarställning! mvh |
|
|
Mickcke. Du är den störste luffarn av alla som måste sjunka så lågt att du måste jobba åt landets största bilskojare, säkert skit dåligt pröjs du ska nog inte snacka om månadslön som inte räcker. Men du har ju säkert högt risktillägg ? när upprörda lurade kunder återkommer. Jag förstår att du har svårt att hitta ett vettigt jobb. Ni skriver i annonsen att X5 an har servicebok, det hade den ju sist oxå, från en verkstad som inte existerade och 8500 mil, hur kommer det sig att det helt plötsligt dykt upp en riktig servicebok nu med korrekt km? och vart skulle den vart servad denna gång? Tror ni att någon går på att bilen går 14800 mil första året och sedan bara går 2000 mil andra året? Jag fattar att du inte kommer att kunna ge svar som håller på dessa frågor. Men det är ju lite kul att ni hör av er och visar att ni läser och stör er. |
|
|
Självklart kommer jag ner till firman tar en fika snackar lite med Linus tar en provtur. Men jag är inte så hemma på huddinge, vart ligger firman? |
|
|
Mickcke, du undertecknar med Linus bil. Finns överhuvudtaget firman Linus Bil kvar? Avregistrerat för F-skatt och moms: Länk |
|
|
Har tyvärr ingen lokal just nu, så vi visar bilarna efter överrenskommelse.. Och Franke jag tjänar tyvärr inte så bra men vad gör man inte för lite mat på bordet "äta bör man annars dör man". |
|
|
Herr mtakkula! Jag måste ge dig en eloge för ditt tragikomiska mejlsvar till Azrael ovan. Du är verkligen vän med språket och det är starkt att lyckas sticka ut så pass i en bransch där många har yrkesstoltheten i röven. Jag menar, du verkar ju inte ha den där ens :). Fast jag kanske drar förhastade slutsatser; det känns förtroendeingivande att du - naturligtvis utan anmodan - upplyste köparen om korrekt mätarställning och korrigerade X5-annonsen. Detta trots att du enligt samma mejl inte prioriterar sådant. Men förresten, hur kommer det sig att du alls känner till de "korrekta" miltalen om ni inte själva bankat mätarna till att börja med? Eller köpte ni vraken av någon som berättade läget..? OBS: retoriska frågor, jag har för länge sedan fått nog av begagnad bilhandlarskitstöveldynga. Ja, jösses... |
|
|
@mickcke: Skamligt! skäms du inte? Ja "mat på bordet, tak över huvudet" men till vilket pris? -Lura andra på kapital? det är såna som ni som hamnar underst på näringskedjan. Daggmaskarna i min trädgård är mer värda! |
|
|
Residence: Nä riktigt så lågt på samhällets botten ligger dom väl inte riktigt, tycker knarkare och pedofiler är värre... Mickcke: Det vore väl bättre om du gick till soss o sökte bidrag istället för att jobba för en parasit som bara lurar folk dagarna i ända! Då kan du ju i alla fall ha lite till samvete. Heter du Bessik i efternamn? (svara ärligt nu) |
|
|
Jaa ni pojkar vad ska man säga! ville ha relevanta frågor o hoppades på att jag skulle kunnat svara på så många jag kan! Men detta är pajkastning. Så lycka till med forumet och diskussionerna bmw är nog ändå ingen bil för mig! Mvh Mickcke |
|
|
Mycket märkligt att folk har en fientlig inställning med tanke på vad som framkommit... =) MVH Christofer |
|
| Äntligen! =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.