|
|
|
|---|---|
|
Hade problem med mitt lamda värde vid besiktning 1,06(får vara 0,97-1.03) sökte på problemet och hittade att det troligaste var avgassystemet(läck) jag svetsade ett hål som jag hittade stort som en skjortknapp sen var värdet 1,006 tack alla som är aktiva som gör det möjligt att hitta sånn här info det sparade mig mycket pengar och tid!!!!! | |
|
Ja tänk vad BMW hade tjänat pengar annars :-) |
|
alain |
Det bevisar bara att det är värt att vara med autopower när man äger en BMW MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
Ja, jag vet inte hur många tusenlappar jag sparat tack vara detta forum. BMW-ägandet blir verkligen prisvärt med den hjälp man får här. BMW 323i 6-cylindrig körglädje |
|
| Jag kan också stämma in i hyllningskören! Det här forumet är fantastiskt och jag vill passa på och tacka alla som hjälp mig aktivt genom att svara på mina frågor eller inaktivt genom att jag läst svar på andras liknande frågor under mitt första år som BMW-ägare! | |
|
Och vi får inte glömma den kunskap som man faktiskt får, kunskap kan inte värderas i pengar!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.