|
|
|
|---|---|
Grusse |
Det inbyggda batteriet som sitter i instrumenten på E30, är det någon som vet artikelnummer på det? Jag kan inte hitta det i ETK, dom på BMW hittar det heller inte. Tack på förhand. |
|
Enligt vad jag har förstått, säljer inte BMW detta batteri löst utan det blir till att köpa hela instrumentet. Ett betydligt billigare alternativ är att köpa enbart det uppladdningsbara batteriet på ELFA eller liknande. Det skall inte vara några problem om man är lite händig. Sök med sökverktyget uppe till höger så hittar du säkert instruktioner i detalj. Mvh |
|
|
icke att förglömma att om man sätter dit icke uppladdningsbara batterier så kan man "knäcka" hela kortet!!! dvs det blir förstört! men som sagt, man "kan", det är inte säkert att man gör det. Ska det vara på det viset?! |
|
Grusse |
Okej jag får väl försöka hitta det på något annat ställe då, tack för svaren. |
Deliq |
Om du löder ur batterierna och tar med till en lokal radio/TV-handlare så kan de säkert ordna likadana åt dig. Kom ihåg att märka upp ordentligt innan du tar bort de gamla, så att du inte monterar de nya "bakochfram". M V H // Deliq *** Tids nog är allt för sent *** |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.