|
|
|
|---|---|
|
Jag behöver komma åt serienr på stereon för att kunna få igång den. Behöver ju koden. Kan man se den genom nått hål, eller måste jag montera ur den? Om, hur gör jag? Ser trångt ut om man ska försöka ta den bakifrån. Tror den sitter med en skruv där bak. Hjälp!!! Hajen | |
| Lossa "täckbrickorna"/plastlocken på sidorna, lite modell beroende sitter det antingen sen "vanliga" 2 håls låsningen eller insex skruv som skall släppas en hel massa varv | |
|
Tack gasar Magnus! Ska titta på det i morgon när det är ljust. Jag antar du menar att jag kan ta den rakt framifrån. Täckbrickor som sitter i panelen, eller ska jag krypa ner vid pedalerna och ta bort de som sitter där? |
|
| nej nej nej små usla täck brickor i "kortsidan" på själva radion ( eller det kansek redan är 2 st hål a ca 3 mm på var sida??) | |
| Det sitter inte några täckbrickor på själva radion,då är det hela panelen som går runt hela steron mm. men jag har hittat en som finns till vänster om radion, sen sitter nästa en bit bort, förbi klockan (färddatorn). Båda de går att ta bort, men bakom finns inget som går att skruva bort. Tror du vi har samma radio? :( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.