|
|
|
|---|---|
|
Jag har fått lite vibrationer i ratten vid svag inbromsning. Det är endast vid ca 70km/h som det märks = mkt störande. Så min fråga är vart handlar man skivor och belägg till bäst pris? Det gäller min E39 M5:a. Gillar fordon med fart | |
|
www.bromsmannen.se eller vad det nu var. Han heter Andras. Jag har själv fått offert av honom med 4 nya hålade och slitsade skivor samt belägg runt om (typ red stuff) för 4900kr vilket är ett jävla bra pris enligt mig. detta var iofs ca 2 månader sedan. Dan Helsingborg Kör BMW M5 igen och Audi A4 |
|
|
Ok det verkar vara ett riktigt bra pris. Nån som vet om det är bra grejer som bromsmannen säljer? Har någon handlat av honom och är ni nöjda? Mera tips önskas! Tack på förhand. Gillar fordon med fart |
|
|
Kan rekommendera dig Martin på Fastone.se, duktig kille som kan sina saker! Har själv mycket goda erfarenheter av honom, Länk Du når Martin på tfn: 0732-521759 Mvh Johan |
|
|
Original i all in ära, men jag hade också satsat på ej originalbromsar. Kommer själv göra det där det är dags att byta mina. Är det något som är underdimensionerat på M5an så är det just bromsar och koppling :( |
|
Gemini__ |
Kan rekommendera Länk Finns mycket kunskap där. Och givetvis bra och prisvärda produkter. Mvh: Thomas |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.