|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet om BMW har eller nära förestånde någon kampanj på 1-serie bilarna ? | |
|
120d med M-sportpkt-kampanj finns fortförande kvar - om den är i exakt samma form som den varit hela tiden låter jag vara osagt. Men kampanj är det i den bemärkelsen att slutnotan verkar landa lägre än en 118d med samma utrustn. |
|
| någon som vet vad som ingår i kampanjen??? gäller det både 5-och 3-dörrars?? | |
|
Den kampanj som finns på 120d innebär att man får med Advantage, M-paket samt regnsensor, farthållare och multifunktionsratt till ett rabatterat pris. Det som då inte ingår från comfort-paketet är PDC, belysningspaket och automatiskt avbländbar innerbackspegel. Glöm inte att lägga till riktig 2-zons ACC och ISOFIX. Bilen kan bli svårsåld annars. Sedan tycker jag att den ska ha Xenon och Hifi också. |
|
|
"riktig 2-zons ACC" och ISOFIX (fram) ingick in den M sport Edition-kampanjen som var hösten 2007/våren 2008 så de prylarna borde väll vara kvar nu också? Om kampanjen finns kvar eller inte har diskuterats i annan tråd, se nedan...... Såhär skrev ryk 330xi i en tidigare trå i ämnet startad av Gorban...... Länk Här är priser och det som ingick i kampanjen i mitten av augusti Utrustning M-sport Edition: Advantage: - Klimatanläggning - Radio Business CD M Sportpaket: - Dubbeleker M 207 17” lm-hjul - Shadowline högglans - Sportstolar fram - Interiörlist – Aluminium Glaciärsilver - Dimljus - M Sportfjädring - M Lädersportratt - M Aerodynamikpaket - Individual innertak i antracit - Instegslister med M Emblem - M-fotstöd på förarsidan - Tyg / Sensatec ”Flashpoint” klädsel Multifunktionsratt Dryckeshållare ISOFIX Regnsensor Klimatautomatik Farthållare Kampanj pris: 120i 3 dörrars pris från: 249.9000 kr Nu! 170 hk 120d 3 dörrars pris från: 264.900 kr Nu! 177 hk 120i 5 dörrars pris från: 256.9000 kr Nu! 170 hk 120d 5 dörrars pris från: 271.900 kr Nu! 177 hk Bilarna finns bland annat i följande färger: Alpinvit, Japanröd och Le Mans blåmetallic (tillägg: 5.900:-) |
|
| Ja det stämmer nog men de har höjt priserna något sedan dess har jag för mig. | |
| Någon som vet vad man får betala prutat och klart för en 135 cab i Sverige idag? Advantage, komfort och M-sportpaket samt skinn. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.