|
|
|
|---|---|
|
Var på Autovation i Gävle i Dag. Frågade: J-Hej skullle behöva ett bränslepumps relä, har hört att det kan krångla om det blir kallt. A-Jag vet inte vilket det är, står bara relä och ett nummer på våran dator. J-Okej jag har bilen med dig kan du se vilket det jag ska ta med? A-Nää, det vet jag inte. J-Okej, du kan inte fråga någon som kan veta dom i verkstaden kanske? A-Nää, då får du lämna in den på service. J-Okej vad kostar det då? A-Nää det vet jag inte. Hur kan man utan äns fråga vad det är för bil säga att man inte vet? Blev så jävla förbannad så jag höll på att säga nått dumt innan jag gick. Trodde att sådan personer inte fanns längre eller jobbade på något ställe där man inte behövde någon social kompetens! Så då ställer jag frågan här vilket är det jag ska ta med in till dom, alltså bränslepumps relät och DMe relät någon borde ju ha bytt det | |
RRhodin |
HEj JAg har en ritning på var DME relät och bränslepumprelät sitter i en E36 99:a Det bör inte ha ändrat plats. Tyvärr vet jag inte hur jag kan visa dig bilden i detta forumet //Richard |
|
Okej! Du kanske man maila mig det? Erikperik77@hotmail.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.